تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبرداد:

بهره برداری از سبد متنوع محصولات پتروشیمی با اجرای فاز ۲ توسعه منطقه ماهشهر

  • کد خبر : 4174
  • 20 مهر 1400 - 10:37
بهره برداری از سبد متنوع محصولات پتروشیمی با اجرای فاز ۲ توسعه منطقه ماهشهر
امید جنوب - مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: فاز دوم منطقه ماهشهر یکی از مناطق مهم توسعه صنعت پتروشیمی است و تنوع خوراک در این منطقه، زمینه توسعه زنجیره ارزش را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسن عباس زاده مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهارکرد: فاز دوم منطقه ماهشهر یکی از مناطق مهم توسعه صنعت پتروشیمی است و تنوع خوراک زمینه را برای توسعه فراهم کرده است.
عباس زاده ادامه داد: وجود خوراک های مایع در منطقه یک مزیت است و در جلسه امروز زمین های پیشنهادی برای ایجاد فاز دوم مورد بررسی قرار گرفت و باید بر این نکته تاکید کرد که فاز دوم با در نظر گرفتن تکمیل زنجیره ارزش شکل خواهد گرفت.
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به نمایندگی از NPC چندین منطقه را مطالعه کرده و مورد بررسی قرار داده است گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا سازمان سناریوهای خود را با کمک نماینده محترم منطقه در مجلس و دیگر مقام های استان نهایی کند تا هرچه زودتر شاهد شکل گرفتن فاز دوم باشیم همچنین مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز خوراک های در دسترس و دیگر موارد را نهایی خواهد کرد.
وی به قابلیت های توسعه زنجیره متانول، بنزن، پروپیلن و اسید استیک و نیز VAM اشاره کرد و افزود: زمینه برای تکمیل زنجیره ارزش محصولات فوق فراهم است و می توان از ظرفیت های موجود در سطح منطقه به بهترین شکل بهره برد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.