تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6
مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد:

بهره‌برداری از ۳۳۰ کلاس درس در خوزستان تا مهرماه

  • کد خبر : 13247
  • 23 مرداد 1401 - 15:24
بهره‌برداری از ۳۳۰ کلاس درس در خوزستان تا مهرماه
امید جنوب - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از بهره‌برداری از ۳۳۰ کلاس درس در قالب ۵۰ پروژه آموزشی تا مهرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایسنا علی قربانی در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۳ مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: انتظار می‌رود ۵۰ پروژه در استان خوزستان با ۳۳۰ کلاس درس تا پیش از آغاز مهرماه به بهره‌برداری برسد. البته هر سال در خردادماه اعتباراتی ابلاغ می‌شد و نتیجه کار را پیش از مهرماه می‌دیدیم اما امسال در بخش ملی و استانی هنوز اعتباری تخصیص داده نشده است و پیگیر آن هستیم.   

وی افزود: در خصوص تعمیر و تجهیز مدارس، جلسات مستمری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان داشتیم که همکاری بسیار خوبی داشتند و رقم اعتبار نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر رشد داشت که کمک بسیار بزرگی است اما از طرف دیگر، هزینه ساخت و ساز مدارس نیز رشد بسیاری داشته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در نظر داریم هر سال ۱۰ درصد از مدارسی که به تعمیر نیاز دارند یعنی ۵۰۰ تا ۶۰۰ مدرسه تعمیر شوند و در این بین، موارد بحرانی نیز وجود دارند که باید برای آن‌ها نیز هزینه شود.

قربانی با بیان اینکه سال گذشته برای تجهیز مدارس حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارت ملی کمک شد، عنوان کرد: از دو سه ماه پیش تعمیر و تجهیز مدارس استان خوزستان آغاز شده و اگر اعتبار نقدی تخصیص داده شود می‌توان تعداد مدارس بیشتری را پوشش داد.

وی در پایان ضمن درخواست استفاده از اموال تملیکی برای استفاده در مدارس گفت: اگر امکان دارد بخشی از این اموال به آموزش و پرورش اختصاص داده شود زیرا می‌تواند کمک زیادی به تجهیز مدارس کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.