تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
18

بهبود شرایط اقتصادی ؛ اولویتی مهم در پدافند غیرعامل

  • کد خبر : 5061
  • 17 آبان 1400 - 12:28
بهبود شرایط اقتصادی ؛ اولویتی مهم در پدافند غیرعامل
امید جنوب - صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در نشتی با سردار مهدی رحیمی، معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور بر اهمیت پدافند غیر عامل در استان خوزستان تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع رسانی وزارت کشور دکتر صادق خلیلیان روز یکشنبه در  نشستی با حضور سردار مهدی رحیمی معاون سازمان پدافند غیر عامل  کشور خوزستان را استانی راهبردی عنوان کرد که نقش تعیین کننده در اقتصاد ملی و در ابعاد مختلف دارد.

وی با تاکید بر این که ۴۰ درصد منابع کشور از خوزستان تامین می شود  یادآور شد که این استان پس از تهران رتبه دوم تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده است.

خلیلیان  با اشاره به استراتژیک بودن موقعیت استان خوزستان و برخورداری این استان از منابع مهم انرژی و مرزهای زمینی و دریایی بیان کرد:  وقتی دشمن قصد حمله به کشور را داشت حمله خود را از خوزستان آغاز کرد چراکه می دانست  خوزستان شاهرگ حیاتی کشور است  اما با مقاومت و جدیت حضرت امام خمینی (ره)، نیروهای مردمی، سپاه، ارتش ، بسیج و شهدایی که تقدیم کشور شد دشمن به بیرون رانده شد.

وی بیان کرد: پس از جنگ تحمیلی به رغم اقدامات زیادی که انجام شد  اما مشکلات بسیاری نیز پابرجا ماند.

استاندار خوزستان بهبود شرایط اقتصادی را یک اولویت مهم در پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: یکی از راه های مقابله با تهدیدات مسیر اقتصادی است

وی در ادامه این نشست بر اهمیت حفاظت از تاسیسات حیاتی در استان تاکید کرد.

خلیلیان افزود: اقدامات در زمینه پدافند غیر عامل در استان خوزستان باید به گونه ای سازماندهی شوند که علاوه بر عزم و اراده استانی، اراده ملی را نیز داشته باشد  تا بتوانیم ایمنی را در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی ، امنیتی، و…. ایجاد کنیم.

همچنین سردار رحیمی در این نشست بر  پیگیری طرح جامع پدافند غیرعامل استان استان تاکید کرد

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.