تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5
به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار

بعد از۲۲ ماه درگیری با کرونا از پرستاران بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز تجلیل شد

  • کد خبر : 6070
  • 20 آذر 1400 - 9:26
بعد از۲۲ ماه درگیری با کرونا از پرستاران بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز تجلیل شد
امید جنوب -صبح پنجشنبه 18 آذر 1400 در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ، تعدای از مدیران طی جشنی از خدمات ارزشمند پرستاران دربرابر بیماری کرونا تقدیر و تجلیل شد .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان :
دکترعلی ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، یاد و خاطرشهدای سلامت را گرامیداشت و گفت : پرستاران، پزشکان و کادر تلاش‌گر درمان در حدود دو سال گذشته به خوبی ثابت نمودند که می‌توانند در سنگر دفاع از سلامت مردم، ادامه دهنده راه مدافعان حریم اسلام و کیان انقلاب اسلامی باشند.


وی افزود : خدا رو شکر پس از حدود ۲ سال زحمات طاقت فرسا در مبارزه با بیماری کرونا و سختی های فراوان در پیک های مختلف ، فرصت وشرایط مطلوب و بهتری ایجاد شاد تا باز دور هم جمع شویم و روز تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همدیگر تبریک بگوئیم و جشن بگیریم .


مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در ادامه افزود : هرکس به هر شکلی که برای بیمار قدمی بردارد پرستار است ، همه وهمه کسانی که از بدو ورود بیمار تا زمانی که از مراکز درمانی خارج میشود برای وی خدمتی انجام دهند درواقع پرستار هستند و همه ما برای بیمارپرستاریم و افتخار میکنیم که یک پرستارهستیم و در واقع شغل ما خدمت کردن است و خدمت به بیمار عبادت است و قابل مقایسه بادیگر شغل ها نیست که باید قدر آن را بدانیم .


دکتر محمد آرزومند رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز نیز با بر شمردن تلاش وکوشش پرستاران و مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا گفت : این دوران را میتوان به زمان جنگ تطابق داد ، در آن زمان دشمنی دیده میشد ، با دشمن می جنگیدند و     عده ای از رزمندگان به شهادت میرسیدند و کادر درمان و پرستاران در خط  دوم و سوم بودند و خدمت میکردند ولی تویه این قضیه برعکس شد و کادر درمان در خط مقدم در حال جنگیدن و مبارزه با بیماری کرونا هستند و بقیه بعنوان نیروهای پشتیبان در خط های بعدی قرار دارند .


رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) تاکید کرد : ما از شروع بیماری کرونا همراه با بیمارستانهای دانشگاهی و حتی پیشگام تر از آنها در صحنه بودیم این زحمت به عهده کادر درمان و پشتیبانی بیمارستان بود . در تمام پیک ها بودیم بخصوص در دو پیک آخر از بهمن ماه تا یکی دوماه پیش ، یک ریزبچه های ما درگیری بیماری بودند .


دکتر آرزومند با اشاره به اینکه تمام پرسنل ، بخصوص پرستاران از جانشان مایه گذاشتند گفت : این نکته ای است که نباید از خاطرات پاک شود که زحمات شما پرستاران و کادر سلامت اجر اوخروی دارد . شما از بحران با سرافرازی بیرون آمدیم و نتیجه سرافرازی شما ،  نتایج ارزیابی دانشگاه و رضایتمندی بیماران از عملکرد تان بیرون آمده که بیانگر این است که به بهترین شکل عمل و کار کردید.


در پایان این مراسم که با مشارکت فروشگاه هزار نقش و با برنامه های مفرح شاهنامه خوانی ، استند آپ کمدی و موسیقی سنتی همراه بود از ۶۵ پرستار نمونه بیمارستان با اهدای لوح ، تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6070

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.