تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
3

بسیج مناطق شهرداری اهواز برای عید فطر

  • کد خبر : 10522
  • 08 اردیبهشت 1401 - 15:17
بسیج مناطق شهرداری اهواز برای عید فطر
امید جنوب- شهردار اهواز گفت: با توجه به اهمیت عید سعید فطر برای شهروندان، مناطق شهرداری برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این عید بسیج شده‌اند.

رضا امینی اظهار کرد: با توجه به اهمیت عید سعید فطر برای شهروندان اهوازی در دو جلسه، آمادگی و برنامه‌ریزی لازم برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این عید در شهرداری اهواز مورد بررسی قرار گرفت تا این ایام و ختم ماه مهمانی خدا را به بهترین شکل ممکن سپری کنیم.

وی افزود: به همراه بسیج نیروهای شهرداری در صدد هستیم تا با تکمیل طرح‌های زیباسازی، نظافت شهری، دیوارنگاره‌ها، نورپردازی و آنچه که برای این ایام مبارک لازم و ضروری است، شرایط مطلوبی را برای شهروندان فراهم کنیم تا رضایت‌مندی آنها جلب شود.

شهردار اهواز تصریح کرد: در تلاش هستیم با اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده در سطح مناطق هشت‌گانه اهواز، روحیه نشاط را در شهروندان این کلان‌شهر بالا ببریم.

وی گفت: با توجه به اهمیت ویژه این ایام برای شهروندان عرب‌زبان، شهرداری در آن دسته از مناطق و محله‌های اهواز به ویژه مناطق پنج و شش، همچنین بخش‌هایی از مناطق چهار و هفت شهرداری که جمعیت بیشتری از این افراد ساکن هستند، با نگاه ویژه‌ای در حال تلاش است و اکیداً از مسئولان مناطق خواسته شده است برای برپایی جشن‌های محله‌ای، تمام وقت برای ارائه خدمات زیباسازی تلاش کنند.

امینی اضافه کرد: روز قدس یکی از روزهای مهم تقویم ما است و به فرموده امام خمینی (ره) مسئله مهم جهان اسلام است؛ لذا باید با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با صهیونیسم جهانی حسب وظیفه دینی و شرعی به طور ویژه این روز را گرامی بداریم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر در سطح منطقه یک با توجه مرکزیت آن در اهواز و حضور مصلی نماز جمعه در این منطقه با پشتیبانی سه منطقه دیگر شهرداری انجام شده است تا با همکاری دستگاه‌های مرتبط، این مراسم‌های باشکوه نیز به شکل مطلوبی برگزار شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.