تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

برنامه تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری بطور کامل تحقق یافت

  • کد خبر : 4333
  • 25 مهر 1400 - 9:38
برنامه تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری بطور کامل تحقق یافت
امید جنوب - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از تحقق افزون بر ۱۰۰ درصدی برنامه تولید نفت این شرکت در نیمه نخست امسال خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس پژمان قضائی‌پور روز چهارشنبه (۲۱ مهرماه ۱۴۰۰)  با بیان این مطلب در نشست پیش بینی تولید این شرکت گفت: شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری یکی از شرکت‌های مهم عملیاتی تابع مناطق نفتخیز جنوب است که با ۴۸ واحد عملیاتی، راهبری تولید از ۸ میدان نفتی را بر عهده دارد.

وی ضمن برشمردن چالش‌های موجود، بازنگری در ساختار سازمانی، نوسازی تجهیزات و تاسیسات بنیادی از جمله خطوط لوله و توسعه ناوگان حمل و نقل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد با این تغییر رویکرد در سطح مدیریت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مهندس قضائی‌پور گفت: با تلاش همکاران در مدیریت‌های فنی و عملیات، برنامه تولید نفت خام این شرکت در نیمه نخست امسال به میزان ۱۰۲ درصد محقق شد.

در این جلسه که به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیران و روسای این شرکت برگزار شد، وضعیت میادین و میزان تولید  نفت و گاز و همچنین چالش‌ها و تنگناهای تولید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.