تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران خبر داد

برنامه برای برگزاری همایش های علمی پژوهشی در دانشگاه ها از سوی متخصصان این شرکت

  • کد خبر : 4483
  • 28 مهر 1400 - 19:47
برنامه برای برگزاری همایش های علمی پژوهشی در دانشگاه ها از سوی متخصصان این شرکت
امید جنوب - با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و اساتید دانشگاه ها با فناوری های صنعت حفاری، از سوی شرکت ملی حفاری ایران اقدام به برنامه ریزی برای برگزاری همایش های علمی پژوهشی شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهدی عرشیان مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت در این باره گفت: این همایش ها با همکاری متخصصان و کارشناسان صنعت حفاری برگزار و موجب ارتباط بهتر میان صنعت و دانشگاه می شود. 

وی افزود: این مدیریت تفاهمنامه های متعددی با دانشگاه ها جهت برگزاری همایش های علمی پژوهشی، بازدیدهای تخصصی و همکاری های مشترک داشته است. 

عرشیان اظهار کرد: در زمان حاضر با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی دانشگاه ها، برنامه ریزی همایش ها در جهت هرچه پویا تر شدن و هم افزایی علمی میان این شرکت و دانشگاه ها صورت پذیرفته که برگزاری همایش ها بصورت حضوری یا مجازی در دستور کار است. 

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تعداد این همایش ها توضیح داد:  در این مرحله، تعداد شش عنوان همایش از سوی شرکت تعریف گردیده و بر اساس جامعه مخاطب شامل مقطع و رشته تحصیلی ، می تواند متغیر باشد و در سطوح متفاوتی برگزار گردد.

عرشیان افزود: عناوین این همایش ها در حوزه های مختلف فناوری های صنعت حفاری شامل لوله مغزی سیار، سیمانکاری، تکنولوژی دستگاه حفاری،  خاموش کردن چاه های مشتعل و تحلیل های فنی اقتصادی تکنولوژی های روز صنعت حفاری و روش های ارتباط پژوهشی دانشگاه ها با شرکت است. 

مدیر پژوهش،  فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: تا کنون با چند مجموعه از جمله دانشگاه های شهید چمران اهواز،  صنعت نفت، صنعتی امیرکبیر، شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و پارک علم و فناوری استان مکاتباتی صورت پذیرفته و در حال رایزنی برای بررسی نیازها و زمانبندی برگزاری همایش ها هستیم.

وی گفت: این مدیریت آمادگی برگزاری این همایش ها را برای مراکز علمی مختلف دارد و در حال برنامه ریزی جهت برگزاری همایش های متقابل، با حضور اساتید و هیئت علمی دانشگاه ها در شرکت برای به  روز رسانی و ارتقای سطح علمی همکاران نیز می باشد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.