تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول:

برنامه‌های فرهنگی دزفول با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگ شوند

  • کد خبر : 9956
  • 22 فروردین 1401 - 11:45
برنامه‌های فرهنگی دزفول با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگ شوند
امید جنوب - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با انتقاد از رویه نادرست برگزاری بدون هماهنگی برنامه‌های فرهنگی این شهرستان گفت: اقدامات فرهنگی شهرستان دزفول باید با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان انجام شوند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا، علیرضا چرخابی با تاکید بر لزوم حمایت از انجمن‌ها برای قوام فرهنگ و هنر افزود: فرماندار دزفول حامی فرهنگ و هنر است و در آینده شاهد برنامه‌های خوبی در این حوزه خواهیم بود.

چرخابی اظهارداشت: می‌توان اقدامات خوبی با حمایت معنوی مسوولان دزفول در حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان انجام داد که لازمه آن توجه به جایگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی همچنین درخصوص ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز خبرنگار امسال گفت: کمیته‌ای تخصصی با حضور خبرنگاران پیشکسوت و فعال شهرستان دزفول برای گرامیداشت روز خبرنگار تشکیل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با اشاره به وجود ظرفیت‌های خوب هنری، رسانه‌ای و سینمایی در این شهرستان اظهارداشت: هنرمندان بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف نمایش، موسیقی، هنرهای تجسمی و خوشنویسی در رده ملی و بین المللی داریم که باید از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: حمایت و همگرایی مسوولان، هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول باعث اثرگذاری بیشتر و تولید آثار فاخر و ارزشمند به عنوان آثار ماندگار شهرستان می‌شود.

چرخابی اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری مشترک توسط اداره‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام نوروز را یادآور شد و گفت: اجرای این برنامه‌ها باعث شکوفایی و معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان به عنوان ظرفیت‌های آینده می‌شود. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با قدردانی از زحمات خبرنگاران ایرنا در انعکاس ظرفیت‌ها و پیگیری مسائل و مشکلات مردم خاطرنشان کرد: این خبرگزاری با رعایت شعار سرعت، صحت و دقت اخبار شهرستان را به خوبی منتشر می‌کند.

وی با بیان اینکه ایرنا رسانه رسمی کشور است، افزود: این خبرگزاری با توجه به داشتن ظرفیت‌های فراوان، مرجعی برای آموزش و ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.