تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
4

برق رسانی به بندر شادگان در مراحل پایانی

  • کد خبر : 12176
  • 11 تیر 1401 - 13:05
برق رسانی به بندر شادگان در مراحل پایانی
امید جنوب - پروژه‌ی احداث شبکه‌ی برق‌رسانی به بندر شادگان به طول ۳۲ کیلومتر و با اعتباری معادل ۶۰۰ میلیارد ریال به مراحل پایانی نزدیک می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، صدراله بهرامی معاون مهندسی و عمران این اداره کل با اعلام این خبر بیان داشت: پروژه‌ی برق‌رسانی به بندر تجاری شادگان که شامل اجرای خط هوایی متشکل از حدود ۶۰۰ پایه‌ی بتنی به همراه کلیه‌ی یراقآلات مربوطه، مقره‌های فشار متوسط ۳۳ کیلوولت و هادی آلومینیوم-فولاد است و از محدوده‌ی شهرستان شادگان تا آن بندر امتداد یافته، در دست تکمیل است.
وی اتصال بندر شادگان به شبکه‌ی برق سراسری به منظور دستیابی به شبکه‌ی پایدار برق، ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان و تمهید زیرساخت لازم برای فازهای توسعه‌ی آیندهی بندر و منطقه را از اهم اهداف این پروژه عنوان کرد.
یادآوری می‌شود بندرتجاری شادگان در حاشیهی خور ابوخضیر در ۲۷کیلومتری دهانه‌ی خور موسی واقع شده و از طریق یک جاده‌ی دسترسی به طول ۱۴ کیلومتر به اتوبان بندر امام خمینی(ره) به آبادان متصل می‌شود.
این بندر تجاری با هدف رونق کسب و کار و ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال در مساحتی معادل۳۰ هکتار با سرمایهگذاری مستقیم سازمان بنادر و دریانوردی و زیربنایی حدود ۳ هکتار شامل ساختمان‌های اداری، تأسیساتی، خدمات جانبی و انبار سرپوشیده در مهر ماه سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.