تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
مدیر حراست شرکت توزیع برق اهواز:

برخورد قاطع پلیس با سارقان تجهیزات شبکه برق اهواز ضروری است

  • کد خبر : 10318
  • 31 فروردین 1401 - 10:27
برخورد قاطع پلیس با سارقان تجهیزات شبکه برق اهواز ضروری است
امید جنوب-مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق اهواز با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع پلیس با سارقان تجهیزات شبکه برق گفت: پلیس با سارقان سیم و تجهیزات شبکه برق و اموال عمومی مردم در اهواز برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا، فرشید موزری چهارشنبه در نشست هم اندیشی با سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز در مقر این فرماندهی با اشاره به استمرار خدمت رسانی مطلوب برق به مردم اظهار داشت : امروزه استمرار خدمات رسانی مطلوب وابسته به پارامترهای متعددی می باشد که از مهمترین آنها بحث تامین امنیت می باشد.
وی در ادامه افزود: مجموعه صنعت برق در تلاش است تا با بهره گیری از تجهیزات جدید و ایمن سازی تجهیزات منصوبه زمینه استمرار خدمت رسانی را بهبود بخشیده و پایداری شبکه برق را تامین کند.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: تابستان امسال  در تلاش هستیم در تعامل با نیروی انتظامی در زمینه استمرار خدمت رسانی برق با کمترین خاموشی ناشی از سرقت مواجه شویم.

موزری ادامه داد : تامین برق مشترکان به امنیت و حفاظت از شبکه به تلاش و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی که پا به پای مهندسان و سیمبانان شبکه در حال حفاظت از اموال عمومی مردم می باشند بستگی دارد.

پلیس با سارقان تجهیزات برق برخورد قاطع می‌کند

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز ضمن تاکید بر تامین آسایش و رفاه شهروندان در این نشست  اظهارداشت : نیروی انتظامی همیشه و در همه جا همچون گذشته در کنار دستگاه های خدمات رسان بوده و در راه حفظ و حراست از اموال عمومی مردم جانفشانی کرده و بدون واهمه با مخلان نظم و امنیت مردم قاطعانه برخورد می کند. 

سرهنگ کیومرث کشوری در ادامه افزود: امروزه تامین برق به عنوان یک زیرساخت مهم بوده و از جایگاه مهمی برخوردار می باشد که با تعامل و همکاری مشترک بدون هیچگونه ملاحظه ای، با سارقان سیم و تجهیزات شبکه برق برخورد قانونی و قاطع می شود.

کشوری تصریح کرد: خط قرمز پلیس امنیت و آسایش مردم بوده و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی در شرایط کنونی مقابله می شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.