تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4
دادستان خوزستان:

برخورد سخت در انتظار برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم خواهد بود

  • کد خبر : 10129
  • 27 فروردین 1401 - 10:23
برخورد سخت در انتظار برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم خواهد بود
امید جنوب - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت یکی دیگر از حافظان حریم نظم و امنیت در استان خوزستان گفت: قطعا برخوردی سخت در انتظار برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم خواهد بود.

به گزارش امید جنوب ،صادق جعفری چگنی جمعه شب در پیام خود آورده است: شهادت مظلومانه یکی از مردان عرصه امنیت “مصطفی رفیع زاده” از حافظان حریم نظم و امنیت که مجاهدانه در مقابل تعرض کنندگان به اموال مردم و سارقین مسلح ایستادگی کرد  در پایان اجر این جهاد را با شهادت گرفت.

دادستان مرکز استان خوزستان در بخش دیگری از این‌پیام تاکید کرد: بی‌شک از دست دادن چنین جوانان برومند و مومنی اگرچه برای ما مصیبتی غم انگیز و تاسف آوراست، لیکن برای آن شهید عزیز وارد شدن در حریم امن الهی است.

وی در ادامه آورده است: دادسرای عمومی و انقلاب استان ضمن برخورد قاطع و جدی وسریع با عوامل آن ،حمایت قانونی همه جانبه از کلیه ضابطان به‌ویژه کادر نیروی انتظامی خوزستان در جهت تامین امنیت جامعه اعلام و برخورد سخت در انتظار برهم زنندگان آسایش وامنیت مردم خواهد بود.

بر اساس این گزارش؛ شهید “مصطفی رفیع زاده”  از پرسنل انتظامی ماهشهر روز پنجشنبه در درگیری با سارقان مسلح در این  شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر وی در زادگاهش شهرستان باغملک تشییع و خاکسپاری شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.