تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5
نماینده اهواز عنوان کرد:

برای منشا ریزگردهای خوزستان چاره‌اندیشی شود / توجه ویژه به بودجه مهار ریزگردها

  • کد خبر : 8924
  • 08 اسفند 1400 - 12:24
برای منشا ریزگردهای خوزستان چاره‌اندیشی شود / توجه ویژه به بودجه مهار ریزگردها
امید جنوب - نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کشور باید در بحث منشا خارجی ریزگردهای خوزستان چاره‌ای بیاندیشند و با کشورهای همسایه به ویژه کشور عراق رایزنی‌هایی داشته باشند که نتیجه آن حل مشکل ریزگردهای استان باشد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگاران ، با اشاره به وقوع ریزگرد در هفته‌های اخیر در خوزستان اظهار کرد: ریزگردهایی که در چند وقت اخیر در شهرهای خوزستان شاهد آن هستیم برای مردم استان مشکل‌ساز شده است؛ هرچند که عمده منشا این ریزگردها خارجی بوده است.

وی افزود: مسئولان کشور باید در بحث منشا خارجی ریزگردهای خوزستان چاره‌ای بیاندیشند و با کشورهای همسایه به ویژه کشور عراق رایزنی‌هایی داشته باشند که نتیجه آن حل مشکل ریزگردهای استان باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: البته باید به این نکته توجه داشت که منشا برخی از گردوخاک‌های خوزستان، کانون‌های محلی و داخلی است و باید به حل این معضل نیز توجه جدی شود.

حسینی عنوان کرد: باید به بحث بودجه منابع طبیعی و پروژه‌هایی که در سال‌های اخیر در بحث مهار ریزگردها در دستور کار قرار داشته است، توجه ویژه شود تا اقدامات صورت بگیرد و  اقدامات در این حوزه نیمه تمام و رهاشده باقی نمانند و شاهد اثرگذاری هزینه‌های انجام شده در بحث مهار ریزگردها باشیم.

وی ادامه داد: اگر به این مسایل و مهار کانون‌های ریزگرد داخلی بی توجه باشیم، قطعا مجددا شاهد وقوع ریزگردها از این کانون‌ها خواهیم بود که این مساله برای مردم استان بسیار مشکل‌ساز است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به حل مساله ریزگردها در خوزستان مساله‌ای است که باید به جد در دستور کار مسئولان کشور قرار گیرد و به شکلی عمل شود که نتایج آن برای مردم قابل لمس باشد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8924

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.