تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
7

بخشی از جاده امیدیه به جایزان توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری تکمیل می شود

  • کد خبر : 8301
  • 16 بهمن 1400 - 10:53
بخشی از جاده امیدیه به جایزان توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری تکمیل می شود
امید جنوب - مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از آسفالت ۲۲۰۰متر از قطعه ج و بخشی از قطعه ب جاده امیدیه، جایزان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب :
مهندس پژمان قضائی پور با اعلام این خبر عنوان کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای مسئولیت های اجتماعی و ایمنی  مسیر تردد ،آسفالت قطعه ج جاده امیدیه – جایزان  بطول ۲۲۰۰ متر و با هزینه بالغ بر  ۳۴ میلیارد ریال توسط این شرکت انجام خواهد شد.
مهندس  پژمان قضائی پور تشریح کرد: :فرآیند واگذاری عملیات اجرایی آسفالت این  قطعه از جاده   به پیمانکار با هماهنگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حال تشریفات مناقصه بوده و پیش بینی می گردد تا اواخر خرداد ۱۴۰۱ این بخش از جاده به بهره‌برداری برسد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در ادامه  با اشاره به لزوم بهسازی  بخشی از آسفالت قطعه ب بر اثر بارندگی های اخیر افزود :  با توجه به تردد همشهریان گرامی از این جاده در جهت افزایش  ایمنی مسیر و کاهش حوادث احتمالی  قسمتی از قطعه ب در مجاورت منطقه سربند و چاههای نفتی میدان آغاجاری نیز توسط این شرکت به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بهسازی خواهد شد.
  مهندس قضائی پور گفت : جاده امیدیه به جایزان از پروژه های مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب  است که با توجه به شرایط فعلی و مطالبه مردم منطقه عملیات ترمیم و آسفالت این‌ بخش از جاده توسط این شرکت به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
گفتنی است در ابتدای سال جاری نیز  ترمیم و آسفالت قسمتی از این جاده به ارزش ۶ میلیارد ریال در مجاورت چاه ۸۱ آغاجاری انجام شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.