تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
10

با مشارکت فولاد اکسین آیین اهدا تعدادی کولر گازی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 5660
  • 08 آذر 1400 - 9:07
با مشارکت فولاد اکسین آیین اهدا تعدادی کولر گازی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان برگزار شد
امید جنوب - آیین برگزاری اهدا کولر گازی با مشارکت فولاد اکسین به تعدادی از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ طی مراسمی در سالن غدیر اداره کل کمیته امداد خوزستان با حضور شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان و مسئولان شهرستان اهواز این نهاد و جمعی از مدیران فولاد اکسین خوزستان مراسم مذکور انجام گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با ابراز تشکر و قدردانی نسبت به مشارکت فولاد اکسین در انجام مسئولیت های اجتماعی و گام‌های بسیار خوبی که در این حوزه برداشته افزود؛ در خوزستان بیش از ۱۵۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند که انتظار داریم صنایع و خیران استان همانند فولاداکسین بیش از پیش به یاری این نهاد خدمت رسان بیایند.

همچنین سرپرست روابط عمومی فولاد اکسین ضمن تشکر از کمیته امداد که همواره حامی مستضعفان و افراد نیازمند جامعه بوده و در این شرایط سخت معیشتی از هیچ تلاش و کوششی برای حمایت و کمک به این خانواده ها دریغ نکرده، تصریح کرد؛ شرکت فولاد اکسین در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره تلاش کرده تا از طریق سازمانها و نهادهایی نظیر کمیته امداد که بانک اطلاعاتی از خانواده‌های نیازمند دارند کمک های خود را اهدا و گامی کوچک برای خدمت به مردم عزیز و شریف استان خوزستان بردارد که اهدا تعدادی کولر گازی در مراسم امروز یکی از نمونه های آن است.

گفتنی ست در پایان با حضور مسئولان کمیته امداد و فولاد اکسین تعداد ۲۰ عدد کولرگازی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اهواز و کارون اهدا شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.