تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
رییس پارک علم و فناوری خوزستان

با شیوه‌های نوین بهره‌وری در صنعت نیشکر ارتقا می‌یابد

  • کد خبر : 6967
  • 08 دی 1400 - 10:17
با شیوه‌های نوین بهره‌وری در صنعت نیشکر ارتقا می‌یابد
امید جنوب - شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ظرفیتی عظیم در خوزستان برای ورود شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کرده و در این مجموعه صنعتی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای رفع موانع تولید و خلق ایده های جدید استفاده می‌شود.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: صنعت نیشکر به منظور افزایش بهره‌وری می‌تواند از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده نماید.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر ایرج کاظمی‌نژاد در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خوزستان با بیان این مطلب گفت: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ظرفیتی عظیم در خوزستان برای ورود شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کرده و در این مجموعه صنعتی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای رفع موانع تولید و خلق ایده های جدید استفاده می‌شود.

وی با بیان این که پارک علم و فناوری خوزستان و شرکت های فناور ما در حوزه های مختلف فعال هستند و حوزه های مختلفی را دنبال کردند، افزود: صنایع خوزستان و شرکت های دانش‌بنیان در تعامل با یکدیگرند و ما به عنوان پارک علم و فناوری خوزستان بستر این تعامل را ایجاد می‌کنیم.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان در ادامه بیان داشت که شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی و هوشمندسازی بُرش نیشکر و … فعال هستند که می‌توان با روش‌ها و شیوه‌های نوین بهره‌وری را در صنعت نیشکر ارتقا داد.

کاظمی‌نژاد تاثیر صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان را متقابل داشت و گفت: همانگونه که شرکت‌های دانش‌بنیان موجب افزایش بهره وری صنایع می‌شوند به همان نسبت نیز حمایت و پشتیبانی صنایع از شرکت‌های دانش‌بنیان سبب ارتقا این شرکت‌ها و ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خواهد شد.

وی گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خوزستان به منظور ارتباط گیری بهتر و موثر صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان و همچین ارائه دستاوردهای پژوهشی برپا شده است.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خوزستان سه شنبه هفتم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی خوزستان در غرفه خلیج فارس افتتاح شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ خوزستان از جمله شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در این نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی خود را به نمایش گذاشت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.