تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4
مدیرکل حمل و نقل سازمان شهرداری های کشور در دیدار با شهردار اهواز:

با اجرای طرحهای دوستدار محیط زیست شهری زیباتر خواهیم داشت

  • کد خبر : 8940
  • 09 اسفند 1400 - 9:38
با اجرای طرحهای دوستدار محیط زیست شهری زیباتر خواهیم داشت
امید جنوب - مدیرکل حمل و نقل شهری سازمان شهرداری های کشور گفت: با توجه به اهمیت و شرایط ویژه اهواز، این شهر به عنوان اولین شهر برای بررسی وضعیت حمل و نقل انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، مرضیه حصاری در جلسه بررسی وضعیت حمل و نقل شهری که با حضور شهردار اهواز، رییس شورای شهر، قائم مقام شهردار و مدیران شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته مطالعاتی در خصوص شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر انجام شد و نتیجه آن نمایش وضعیت حمل و نقل شهری در شهرهای مختلف ایران در مقایسه با یکدیگر بود.

وی افزود: شهر اهواز به دلیل دارا بودن موقعیت خاص و با توجه به نیاز شهر از گذشته تا کنون به توسعه زیرساخت ها به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی به عنوان اولین شهر وضعیت آن مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل شهری سازمان شهرداری ها ادامه داد: یکی از دلایل حضور در اهواز علاوه بر اهمیت ویژه آن، تطبیق گزارش های داده شده با شرایط و واقعیت موجود است، مهمترین دلیل حضور در اهواز به این مربوط می شود که بدانیم مدیریت شهری و شورای شهر جدید چه برنامه ای برای توسعه حمل و نقل شهری در سال آینده دارند و چه برنامه هایی در این دوره اجرا می شود.

وی با اشاره به آگاه شدن از مشکلات شهر اهواز، تصریح کرد: یکی از جمله دلایل دیگر حضور در اهواز این است که به عنوان دولت چه کمکی می توانیم در حوزه اتوبوسرانی و مترو به اهواز داشته باشیم.

وی توضیح داد: از توسعه اتوبوس و خطوط مترو گرفته تا مباحث مربوط به پیاده روی و دوچرخه سواری، همگی طرح های انسان محور و دوستدار محیط زیست هستند که با اجرای آن می توانیم شهری زیباتر و انسان محورتر، به ویژه در بحث مترو، داشته باشیم و ببینیم مدیریت شهری چه برنامه ای برای سال های پیش رو دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.