تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6
شهردار اهواز:

باید تعداد پروژه های شهرداری را افزایش بدهیم

  • کد خبر : 10315
  • 31 فروردین 1401 - 0:40
باید تعداد پروژه های شهرداری را افزایش بدهیم
امید جنوب - رضا امینی شهردار اهواز در حاشیه افتتاح مسیر کندروی کوی سیاحی و بهره‌برداری از جاده دسترسی شهرک الهیه خیابان یک کارمندی صد دستگاه و خیابان صدف کوی بهار ستان گفت: ما و سایر همکاران باید تلاش نماییم تا پروژه های بیشتری را در اهواز افتتاح نماییم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، رضا امینی شهردار اهواز در حاشیه افتتاح مسیر کندروی کوی سیاحی و بهره‌برداری از جاده دسترسی شهرک الهیه خیابان یک کارمندی صد دستگاه و خیابان صدف کوی بهار ستان گفت: ما و سایر همکاران باید تلاش نماییم تا پروژه های بیشتری را در اهواز افتتاح نماییم.

امینی بیان کرد: بنا بر این است که سه شنبه هر هفته در یکی از محلات یک پروژه افتتاح گردد تا قدردان شهروندان اهوازی باشیم.

وی ادامه داد: البته این افتتاح ها بهانه ای است تا ما در جمع مردم حاضر شویم و دست یاری به سوی آنها دراز نماییم و با همت شما اهواز را یک شهر زیبا، زیست پذیر و به لحاظ کیفیت زندگی ارتقا ببخشیم.

وی در خصوص این پروژه نیز گفت: آسفالت این خیابان به طول ۲۸۰۰ متر و جدول گذاری به مساحت ۱۰ هزارمترمربع با همکاری خدمت گزاران مردم در شهرداری اهواز انجام پذیرفت و ان شالله بزودی طرح های بعدی ما در حوزه ی فضای سبز و خدمات فرهنگی انجام می شود تا بتوانیم حداقل خدمت را برای مردم انجام داده باشیم.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: در جهانی که ارتباط، پایه و اساس تمامی فعالیت های انسانی است، نقش راه ها و مسیرهای ارتباطی، همواره از اهمیتی ویژه برخوردار است و طبیعتا، هرچه کیفیت و موقعیت این راه ها، بهتر باشد، ارتباط سریع تر و نتیجه بخش تر خواهدبود، در همین راستا شهرداری اهواز باهدف تسهیل در عبور و مرور و رضایت هرچه بیشتر شهروندان اقدام به احداث مسیر کندرو و بهره برداری از جاده های دسترسی شهرک الهیه خیابان یک کارمندی صد دستگاه و خیابان صدف کوی بهار ستان نموده است.

برپایه این گزارش پروژه های یادشده با مبلغ کل ۳۶/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به بهره برداری رسید.

گفتنی است پس از افتتاح پروژه کوی سیاحی شهردار اهواز به همراه قائم مقام و تعدادی از مدیران در حسینیه حضرت زینب(س) با سید محسن سید عرب از بزرگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی که پیگیر مشکلات این منطقه هستند، دیدار کردند و در خصوص مطالبات مردمی در زمینه بهبود فاضلاب، خدمات شهری و سایر مسائل با وی به بحث و تبادل نظر پرداختند و شهردار در این دیدار در زمینه رفع مشکلات موجود در کوی سیاحی قول مساعد و همکاری با کمک مسئولین سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی داد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.