تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
6
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد

بازگشایی مدارس متوسطه اول و دوم خوزستان از امروز

  • کد خبر : 4967
  • 15 آبان 1400 - 9:47
بازگشایی مدارس متوسطه اول و دوم خوزستان از امروز
امید جنوب - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به بازگشایی مدارس متوسطه اول و دوم از امروز (شنبه)، گفت: الزاما مدارس نباید ۱۵ آبان ماه بازگشایی شوند و باید بستر و شرایط بازگشایی مدارس فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، کوروش مودت با اشاره به بازگشایی مدارس متوسطه اول و دوم خوزستان از امروز (شنبه)، اظهار کرد: شیوه نامه بازگشایی مدارس متوسطه اول و دوم، مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است که بر اساس آن از نیمه دوم آبان ماه فعالیت مدارس با یکسری استلزام ها امکان پذیر است.

وی افزود: بر اساس این شیوه نامه رعایت نکات بهداشتی، واکسیناسیون و موارد دیگر را اعلام کردیم. در این راستا شورای مدرسه، شورای سلامت آموزشگاه با شورای معلمان باید اقداماتی انجام داده و فرم آمادگی مدرسه را تکمیل و به ناحیه ارسال کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با اخذ مجوز، مدرسه مجاز به بازگشایی است؛ بازگشایی به گونه ای نیست که دانش آموزان هر روز در مدرسه حضور پیدا کنند و طبق تقسیم بندی انجام شده ممکن است بر اساس تراکم مدارس یک دانش آموز در هر هفته یک یا دو سه روز در مدرسه حضور پیدا کند و ادامه آموزش در شبکه مجازی انجام می شود، بنابراین آموزش ترکیبی حضوری – آنلاین است.

مودت با بیان این که الزاما مدارس نباید ۱۵ آبان ماه بازگشایی شوند، تصریح کرد: باید بستر و شرایط بازگشایی مدارس فراهم شود. ممکن است یک آموزشگاه چند روز یا یک هفته بعد از این مدت آماده بازگشایی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فعالیت حضوری آموزش ابتدایی نیز از ابتدای آذرماه آغاز خواهد شد.

مودت که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: دانش آموزانی که واکسیناسیون شامل حالشان می شود باید واکسن تزریق کنند. همچنین فاصله دو متر و استفاده از ماسک باید رعایت شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.