تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس در اهواز

  • کد خبر : 9914
  • 20 فروردین 1401 - 18:24
بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس در اهواز
امید جنوب - مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز گفت: پل‌های عابر پیاده و ایستگاه‌های عابر پیاده سطح منطقه بازسازی و بهسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا، محمدرضا قنواتی اظهار کرد: در دو سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های بسیاری در شهرهای ایران و جهان ایجاد شد، تا جایی که پارک‌ها تعطیل و استفاده از اتوبوس‌ها نیز در محدوده زمانی زیادی ممنوع شد.

وی افزود: با انجام واکسیناسیون سراسری و برداشتن محدودیت‌های کرونایی، بار دیگر استفاده از اتوبوس‌ها رونق گرفت، با این حال به علت اینکه اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس مدت زیادی مورد استفاده قرار نگرفت، دچار آسیب‌های زیادی شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز تاکید کرد: بازسازی اتوبوس‌ها توسط سازمان اتوبوسرانی اهواز انجام گرفت، اما بازسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در حیطه وظایف مناطق هشت‌گانه شهرداری قرار دارد که این طرح در منطقه هشت از مدتی قبل آغاز شده است.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های سطح منطقه هشت توسط تیم‌های عملیاتی بازسازی و نوسازی شد که شامل رنگ‌آمیزی و ترمیم و در صورت نیاز تعویض سازه ایستگاه بود.

قنواتی خاطرنشان کرد: پل‌های عابرپیاده نیز در این مدت آسیب‌هایی دیده بود یا به علت ارزشمند بودن آهن‌آلات بعضی نرده‌های آن به سرقت رفته بود که برای بهسازی و بازسازی آنها عملیات‌های نرده‌گذاری و رنگ‌آمیزی انجام شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.