تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

بازدید ۲۷ هزار مسافر نوروزی از مجتمع بندری امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 9604
  • 07 فروردین 1401 - 15:48
بازدید ۲۷ هزار مسافر نوروزی از مجتمع بندری امام خمینی(ره)
امید جنوب- به دنبال استقبال مهمانان نوروزی از خدمات رفاهی و فرهنگی مجتمع بندری امام خمینی(ره) به مناسبت ایام تعطیلات نوروزی نزدیک به 27 هزار نفر در پنج روز نخست سال از این مجتمع بزرگ بندری دیدن کردند.


به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: مجتمع بندری امام خمینی(ره) در کنار ارائه خدمات بندری و دریایی به کشتی‌های ورودی به این مجتمع بزرگ بندری و انجام عملیات تخلیه و بارگیری به طور شبانه روزی به منظور برقراری زنجیره‌ی تأمین کالا، با تمهید امکانات لازم و ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در مبادی ورودی خود، زمینه را برای آشنایی هموطنان با جاذبه‌های بندری و دریایی این مجتمع بندری و فرآیند خدمات تخلیه و بارگیری فراهم کرده است.
دریس در ادامه افزود: به دنبال ورود نزدیک به ۶ هزار دستگاه خودرو در قالب کاروان خودرویی در ۵ روز نخست سال جاری به منظور بازدید از اسکله‌های مجتمع بندری، ۲۷ هزار از هموطنان از اسکله‌های این بندر بزرگ تجاری دیدن کرده و از نزدیک با فرآیند تخلیه و بارگیری آشنا شدند.
وی همچنین با اشاره به لزوم برقراری ایمنی در سفرهای نوروزی و حفاظت از جان مسافران نوروزی در سفرهای دریایی بیان داشت: به این منظور با اجرای طرح نوروزی که از ۲۶ اسفندماه شروع شده است، دو تیم امداد و نجات دریایی در سواحل بندرامام خمینی(ره) و ماهشهر در ایام تعطیلات نوروزی مستقر شده و با در اختیار دادن جلیقه نجات، نظارت و کنترل سفرهای دریایی از بروز حوادث ناگوار پیشگیری می‌کنند.
مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: با تلاش مستمر نیروهای امور دریایی این اداره کل و همکاری ارگان ذیربط، بیش از ۱۶ هزار مسافر در شناورهای ایمن موفق به انجام یک هزار و ۶۵۷ سفر ایمن دریایی در سواحل بندرامام خمینی(ره) و ماهشهر شده‌اند.
یادآور می شود روند ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی در مبادی مجتمع بندری امام خمینی(ره) به مهمانان نوروزی تا ۱۲ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.