تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان رازی و مراکز واکسیناسیون اهواز

  • کد خبر : 2253
  • 05 شهریور 1400 - 14:29
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان رازی و مراکز واکسیناسیون اهواز
امید جنوب - وزیر بهداشت در جریان سفر به خوزستان، از دو مرکز واکسیناسیون، یک مرکز نمونه‌گیری و همچنین بیمارستان رازی در اهواز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت که صبح امروز، پنجم شهریورماه به همراه رئیس جمهور و هیاتی از وزرا وارد اهواز شد، از سوی دکتر ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز مورد استقبال قرار گرفت.

وی که به منظور بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی، به اهواز سفر کرده است، ابتدا از یک مرکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون در اهواز بازدید کرد. این پایگاه واکسیناسیون پیش از این ساختمان یک هیات عزاداری بود که توسط خیر اهوازی، تبدیل به اولین پایگاه ۲۴ ساعته واکسیناسیون در کشور شد.

وزیر بهداشت در ادامه از مرکز واکسیناسیون شهید تندگویان اهواز نیز بازدید کرد. این پایگاه واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بسیج جامعه پزشکی راه‌اندازی شده است.

عین‌اللهی با حضور در مرکز نمونه‌گیری کووید – ۱۹ در پادادشهر اهواز نیز از این مرکز بازدید کرد. این مرکز نمونه‌گیری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز و گروه جهادی شهید فرجوانی راه‌اندازی شده است و در سه شیفت از ساعت ۸ تا ۲۳ ارائه خدمت می‌کند.

وزیر بهداشت پس از آن، با حضور در بیمارستان رازی اهواز ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان بیمارستان، در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به بیماران قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.