تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
9

بازدید میدانی شهردار اهواز از روند رفع آبگرفتگی در شهر

  • کد خبر : 6517
  • 27 آذر 1400 - 18:42
بازدید میدانی شهردار اهواز از روند رفع آبگرفتگی در شهر
امید جنوب _ ظهر امروز ۲۷ آذرماه، رضا امینی شهردار و اسداللهی معاون خدمات شهری به همراه جمعی از مدیران شهرداری اهواز در ادامه بازدیدهای میدانی بر روند رفع آبگرفتگی ها، عملکرد نیروها و نحوه ی خدمات رسانی نظارت کردند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از سایت شهرداری اهواز، ظهر امروز ۲۷ آذرماه، رضا امینی شهردار و اسداللهی معاون خدمات شهری به همراه جمعی از مدیران شهرداری اهواز در ادامه بازدیدهای میدانی بر روند رفع آبگرفتگی ها، عملکرد نیروها و نحوه ی خدمات رسانی نظارت کردند.

شهردار اهواز با توجه به گزارشات در روز سوم آماده باش، همزمان با بارندگی در سطح منطقه شش حضور یافته و پیگیر حل مشکل آب گرفتگی ناشی از عملیات عمرانی در بلوار تراکتورسازی شد و هماهنگی های لازم نیز با شرکت آب و فاضلاب جهت حل مشکل آبگرفتگی معبر صورت گرفت.

باتوجه به گزارش هایی مبنی بر ایجاد نقص فنی ناشی از آبگرفتگی و تداوم کارکرد در منهول پمپ های خیابان انقلاب، امینی در ادامه با حضور در خیابان انقلاب و پیگیری این موضوع دستورات لازم جهت تامین پمپ، نصب و راه اندازی مجدد پمپ جایگزین از طریق پایگاه پشتیبانی را صادر کرد.

شهردار اهواز روز گذشته همچنین به همراه رئیس آبفای خوزستان، مدیران مناطق ۲، ۴ و ۸ ، رییس سازمان آتش نشانی و مجری پروژه آبهای سطحی، با حضور در مناطق مختلف از مسیرهای دفع آب های سطحی بازدید و بر آمادگی نیروها، تجهیزات و فعال بودن ایستگاه های پمپاژ برای بارندگی پیش رو تاکید کرد.

گفتنی است امینی در این بازدید از بلوار تراکتورسازی، ایستگاه پمپاژ خیابان های کوی مندلی، منهول پمپ های خیابان انقلاب و بلوار تراکتور سازی و سطح منطقه شش بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.