تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

بازدید مدیرکل رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت از مناطق نفتخیز جنوب

  • کد خبر : 5345
  • 26 آبان 1400 - 9:54
بازدید مدیرکل رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت از مناطق نفتخیز جنوب
امید جنوب - نماینده وزیر و مدیركل دفترهماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری كارمندان وزارت نفت در نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، انتظارات قانونی در فرآیند رسیدگی به تخلفات اداری كارمندان از مدیران و مسئولان مربوطه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع‌رسانی نفتخیز، در ابتدای این نشست که روز دوشنبه (۲۴ آبان ۱۴۰۰) با حضور مدیران عامل ۵ شرکت بهره بردار نفت و گاز تابعه برگزار شد، مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن اشاره به قدمت و جایگاه استراتژیک این شرکت و تاریخچه تشکیل و تاسیس هیات بدوی هفتم در سال ۱۳۸۵ اظهار داشت: نیروی انسانی سرمایه اصلی سازمان است و هیات هفتم بدوی در طول ۱۵ سال سابقه فعالیتش در جنوب، نقش مهم و تاثیر گذاری در بهبود فرایندهای سازمانی  داشته است.

در ادامه، سیدعلی ادیانی نماینده وزیر و مدیرکل دفترهماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، اعضاء هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های بهره بردار برای برگزاری این نشست، انتظارات قانونی که در فرایند رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان از مدیران و مسئولان مربوطه وجود دارد را تشریح نمود.

در این نشست، اعضاء هیات مدیره و مدیران شرکت‌های بهره بردار به بیان مشکلات سازمان از جمله کمبود نیروی انسانی و مشکلات مربوط به نیروهای قراردادی و ارکان ثالث، نقطه نظرات خود را در ارتباط با فرایند رسیدگی در هیات‌های وزارت نفت و هیات‌های حل اختلافات بیان داشتند.

در ادامه، نماینده وزیر و مدیرکل دفترهماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت با مدیران‌عامل و مدیران شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون و مارون نشست داشت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.