تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
10

بازدید مدیرعامل نفت و گاز گچساران از تاسیسات پازنان ۲

  • کد خبر : 9180
  • 17 اسفند 1400 - 10:47
بازدید مدیرعامل نفت و گاز گچساران از تاسیسات پازنان ۲
امید جنوب _ مدیرعامل، هیئت مدیره، روسای ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به پاس ارج نهادن به خدمات ارزنده مرحوم مهندس ساسان احمدی جلسه عملیات را در پازنان ۲ تشکیل دادند.

به گزارش روابط عمومی، مهرداد کاهکش، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه با حضور در تأسیسات پازنان ۲ در مراسم بزرگداشتی که توسط همکاران مرحوم ساسان احمدی به صورت خودجوش در واحد تعمیرات برگزارشده بود شرکت کردند تا یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی بدارند.

درادامه مدیرعامل ضمن بازدید از واحدهای عملیاتی NGL900، بهره برداری، نمک زدایی و منطقه تفکیک، با کارکنان این تاسیسات دیدار و گفتگو کردند.کاهکش در این دیدار که با حضور مدیران و روسای واحدهای عملیاتی، فنی و خدماتی انجام شد به نقش راهبردی کارکنان در تولید صیانتی و حفظ و نگهداری تاسیسات اشاره نمود و گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه صنعت نفت است که نقش کلیدی در دستیابی به اهداف سازمان را بر عهده دارد.

وی از تلاش جهادگران نفت و گاز گچساران در تأسیسات پازنان ۲ قدردانی کرد و عنوان نمود: هدف ما از این بازدیدها آشنایی بیشتر با همکاران و قرار گرفتن در روند فعالیت ها و چالش های پیش رو است تا با ارائه راهکارهای رفع موانع فرا رو با تلاش مضاعف در مسیر توسعه، گام های اساسی برداریم.

در ادامه این دیدار و بازدید از تاسیسات، جلسه عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در سالن کنفرانس مجتمع خدماتی شهید عبدالعلی عمله دره شوری پازنان۲ برگزار شد و کارشناسان واحدهای مختلف عملیاتی ضمن ارائه گزارش، مسائل و مشکلات مربوط با تولید و نیروی انسانی را مطرح و در این زمینه به بحث و گفتگو پرداختند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.