تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8
مدیربازسازی و ارتقا، دستگاه ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران:

ایمن سازی سه دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان شرکت در سال ۱۴۰۰ انجام شد

  • کد خبر : 9016
  • 11 اسفند 1400 - 13:12
ایمن سازی سه دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان شرکت در سال ۱۴۰۰ انجام شد
امید جنوب _ مدیر بازسازی و ارتقا، دستگاه ها و تجهیزات حفاری:شرکت ملی حفاری ایران از ایمن سازی سه دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان این شرکت در سال 1400 خبر داد.

به گزارش امید جنوب، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سردار اسدالهی در این باره گفت: این دستگاه ها شامل ۶۵، ۶۷ و ۴۸ فتح است که ایمن سازی آنها به طور کامل صورت گرفته و در همین حال ایمن سازی دکل ۲۰ فتح نیز در مراحل پایان کار است.

وی با بیان اینکه وجود منابع عظیم انرژی کشور ما را به یکی از تولید کنندگان مهم نفت در عرصه بین المللی تبدیل نموده است، افزود: در راستای بهره برداری از این منابع ، افزایش ناوگان حفاری و آماده به کار نگهداشتن آن نقش مهم و ویژه ای داشته و دارد.

اسدالهی اظهار کرد: با توجه به ضرورت آماده به کار بودن تجهیزات و دستگاه های حفاری، این مدیریت، اقدام به برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد تعمیر اساسی و بازسازی تجهیزات دستگاه های حفاری، شامل تاپ درایو ، دراورکس، پمپ های سیال، دیزل ژانراتور ، ابزار نمودارگیری ، تراک های سیمان و اسید، تجهیزات ایمنی، شیرهای فوران گیر ، انواع تجهیزات برقی و … نموده که تعدادی از این مناقصات منجر به عقد قرارداد گردیده است.

مدیر بازسازی و ارتقا، دستگاه ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: در یازده ماه ماه سال جاری این مدیریت با بهره گیری از توانمندی و امکانات درون شرکت و استفاده از توان بخش خصوصی در زمینه بازسازی و نوسازی ناوگان و در جهت افزایش کارایی و عمر مفید تجهیزات ، صیانت از اموال و دارایی های شرکت ، افزایش رضایت مندی کارفرمایان و کاهش انتظارات دستگاه های حفاری اقدامات موثری صورت داده است.

وی توضیح داد: برخی از مهمترین اقدامات انجام شده مشتمل بر ایمن سازی پنج دستگاه های حفاری شامل ۶۵، ۶۷، ۴۸ فتح، تعمیر اساسی سه دستگاه دیزل ژانراتور، ساخت یک دستگاه سیار فراورش نفت (MOT )، ساخت دو عدد گراس هپر جهت دستگاه های ۵۸ و ۶۸ فتح است که به اتمام رسیده و تعمیر اساسی دو دستگاه دیزل ژانراتور، ایمن سازی دستگاه حفاری ۲۰ فتح ، تعمیر اساسی یک دستگاه کراون بلاک و دو دستگاه تاپ درایو نیز در مراحل اجرا و تا پایان سال کامل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.