تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

ایزدیان نایب رئیس هییت مدیره فولاد اکسین مطرح کرد: راه اندازی طرح فولادسازی اکسین الویت همه برنامه های ماست

  • کد خبر : 6596
  • 29 آذر 1400 - 9:32
ایزدیان نایب رئیس هییت مدیره فولاد اکسین مطرح کرد: راه اندازی طرح فولادسازی اکسین الویت همه برنامه های ماست
امید جنوب - برجسته ترین موضوعی که می شود در ساختار فولاداکسین به آن اشاره کرد نیروی انسانی جوان و متخصصی می باشد که باعث ایجاد نوآوری های بسیار ارزشمندی در حوزه تولید ورق های منحصربفرد این شرکت شده است.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاداکسین ایزدیان نایب رئیس هییت مدیره این شرکت، در گفتگویی با خبرنگار واحد روابط عمومی گفت:
برجسته ترین موضوعی که می شود در ساختار فولاداکسین به آن اشاره کرد نیروی انسانی جوان و متخصصی می باشد که باعث ایجاد نوآوری های بسیار ارزشمندی در حوزه تولید ورق های منحصربفرد این شرکت شده است.

وی افزود: جدید ترین اتفاق مبارکی که در فولاد اکسین رقم خورد تولید ورق استراتژیک API ۵LX۸۰ PSL۲ بود که با همکاری با فولاد مبارکه سپاهان با موفقیت نورد شد، به عبارت دیگر از آنجایی که بخشی از مواد اولیه این شرکت که همان تختال های با استاندارد API بود از فولاد مبارکه تامین می شود، می توان گفت مبارکه و اکسین شرکای مهم و خاصی در صنعت فولاد هستند.

نایب رئیس هییت مدیره فولاد اکسین تصریح کرد: در خصوص تولید ورق های API ۵LX۸۰ PSL۲ نکته ارزشمند و مهم این موضوع ست که نیروهای متخصص به همراه مدیرعامل جوان اکسین که از دل همین نیروها برآمده است، با عملکرد درخشان توانستند تا آذر ماه سال جاری نزدیک به هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سود برای اکسین به ارمغان بیاورند.

وی در پایان بیان کرد؛ راه اندازی پروژه فولادسازی اکسین از نظر افزایش اشتغال در استان و استقلال فولاد اکسین باید محقق شود به جهت اینکه اصلی‌ترین منبع تامین کننده مواد اولیه یعنی فولاد مبارکه به دنبال احداث و بهره‌برداری کارخانه نورد گرم در دو سال آینده است، از این رو راه اندازی پروژه فولادسازی فولاد اکسین با کمک نیروی انسانی متخصص و کمک‌های دولت محترم الویت مهم همه برنامه های شرکت است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.