تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3
در دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با امام جمعه مسجد سلیمان مطرح شد

ایجاد درمانگاه در مرکز شهر مسجدسلیمان مشکلات بیمه شدگان تامین اجتماعی را مرتفع می کند

  • کد خبر : 10528
  • 08 اردیبهشت 1401 - 20:13
ایجاد درمانگاه در مرکز شهر مسجدسلیمان مشکلات بیمه شدگان تامین اجتماعی را مرتفع می کند
امید جنوب _ در دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با امام جمعه مسجدسلیمان مسائل و مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی شفا مورد بررسی قرار گرفت دیدار کرد

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان :حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجد سلیمان  با تقدیر از ارائه خدمات درمانی  تامین اجتماعی در مسجد سلیمان گفت : خدمات بیمارستان تامین اجتماعی در این شهر علاوه بر رفع نیازهای مردم مسجد سلیمان تا حدود زیادی به مردم شهرهای لالی و اندیکا که فاقد بیمارستان هستند  کمک می کند .

امام جمعه مسجد سلیمان تصریح کرد : در بازدید های متوالی که از بیمارستان شفا مسجد سلیمان داشتم شاهد تغییرات وفضا سازی های خوبی در قسمت های مختلف بیمارستان بودم که جا دارد از مدیریت و کارکنان بیمارستان که بصورت جهادی در تلاش برای رضایت مردم هستند تقدیر و تشکر کنم .

حجت الاسلام سید احمدی ساخت درمانگاه در شهرستان‌ را بسیار ارزشمند دانست و گفت: حالا که سازمان تامین اجتماعی مجوز ایجاد درمانگاه در مرکز شهر مسجدسلیمان را داده ، لازم است مسئولین شهرستان جهت تامین زمین و محل مناسبت با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همکاری لازم را داشته باشند .

دکتر امیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی شفا مسجدسلیمان گفت : با بازدیدی که از این بیمارستان داشتیم ، از نظر پذیرش بیمار ، استاندارهای بیمارستانی ، نظافت عمومی ، تجهیزات و کادر درمان در شرایط ایده آلی قرار دارد .

دکتر بنی احمد  با انتقاد از سیاست گذشته مسئولین در جانمایی بیمارستان در دورترین نقطه شهر مسجد سلیمان گفت : وقتی بیمارستان یا مرکز درمانی برای شهری در نظر گرفته می شود بایستی شرایط دسترسی مردم هم در نظر گرفته شود . وقتی شهری بصورت طولی ( حدود ۳۵ کیلومتر) بنا شده است جانمایی بیمارستان در یک سر شهر مشکلاتی برای بیماران بوجود می آورد .

وی تاکید کرد یک بیمه شده مسجد سلیمانی جهت ویزیت رایگان بایستی هزینه زیادی برای رفت و آمد خود متحمل شود که این مسئله باعث کاهش مراجعین به بیمارستان شده است .مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از امام جمعه مسجدسلیمان بعنوان پدر معنوی ودیگر مسئولین شهر درخواست کرد ، در اجرای برنامه ها ،  سازمان تامین اجتماعی  را کمک و یاری دهند .

وی اهم برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی در مسجد سلیمان را ارتقاء سطح خدمات درمانی و راضی نگه داشتن سطح توقعات جمعیت بیمه شده عنوان کرد و گفت : مجوز و اعتبار ساخت درمانگاه در مرکز شهر مسجدسلیمان گرفته شد در صورت تامین زمین بلافاصله کلنگ اجرا زده خواهد شد و زمان اجرای آن ۲ سال تا ۳۰ ماه پیش بینی شده است .

بنی احمد  با وام گرفتن از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فرزند آوری و حمایت از زوج های نابارور گفت : طرح ایجاد بخش زنان و زایمان در بیمارستان شفا مسجد سلیمان را در دستور کار داریم تا ان شاء الله با انعکاس صدای نوزادان در این بیمارستان ، صدای زندگی در این شهر طنین انداز شود .در پایان این جلسه از سوی امام جمعه و نماینده مسجد سلیمان با اهدای لوح از دکتر مجید صالحی تقدیر شد .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.