تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
رئیس شورای شهر اهواز در نشست با سفیر ژاپن:

اهواز شهری با فرصت‌های فراوان سرمایه گذاری

  • کد خبر : 8059
  • 05 بهمن 1400 - 11:14
اهواز شهری با فرصت‌های فراوان سرمایه گذاری
امید جنوب - رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در شهر اهواز فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیاد است، در شهرداری و شورای شهر این فرصت‌ها سرشماری شده که با حضور سرمایه‌گذاران ژاپنی از این فرصت‌ها استفاده و از زمینه های تعامل و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف شهرسازی و انرژی استقبال می‌کنیم.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، سیاوش محمودی رییس شورای اسلامی شهر در نشستی با سفیر ژاپن در ایران، اظهار کرد: معمولاً بین شهرهای مختلف دنیا، شهرهایی که باهم ارتباط و تعاملاتی دارند، خواهر خواندگی هایی ایجاد می‌شود، اهواز به عنوان یکی از ۸ کلانشهر ایران است و اگر تمایلی باشد و توافقی صورت گیرد، مایلیم میان اهواز و یکی از شهرهای مهم ژاپن خواهر خواندگی ایجاد شود.

محمودی در ادامه با اشاره به مزایای انعقاد قراردادهای خواهرخواندگی میان اهواز و شهرهای موفق جهان، افزود:: اگر این خواهر خواندگی برقرار شود، می‌تواند زمینه ساز تعامل و ارتباطات بعدی باشد، اهواز یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این میزان حدود ۴۰۰ هزار نفر در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار زندگی می‌کنند.
وی عنوان کرد: اهواز در برخی نقاط از نظر خدمات شهری مشکلاتی دارد که اگر این امکان فراهم شود که کشور ژاپن در رفع مشکلات این مناطق همکاری کند، از این امر استقبال می کنیم.

وی تصریح کرد: شهر اهواز فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی دارد، در شهرداری و شورای شهر این فرصت‌ها سرشماری شده و از حضور سرمایه گذاران ژاپنی از این فرصت‌ها استفاده و زمینه تعامل و سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف شهرسازی و انرژی استقبال می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.