تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز:

اهوازی‌ها در جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته کمک کنند

  • کد خبر : 2026
  • 01 شهریور 1400 - 9:35
اهوازی‌ها در جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته کمک کنند
امید جنوب - سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان اهوازی می‌توانند با رعایت این نکات به کاهش مصرف برق و پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، مهرداد فارسی‌مدان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت پیک مصرف، مهم‌ترین زمان جهت تامین برق است و شهروندان اهوازی در این ساعت‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به برق نیاز دارند.

وی افزود: بروز حوادث ناخواسته اتفاقی که ناشی از گرمای شدید و مصرف است نیز عمدتا در ساعت‌های پیک و اوج مصرف اتفاق می‌افتد و باعث خاموشی در مناطقی می‌شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با توجه به شرایط دمایی در کلانشهر اهواز، ضرورت دارد مردم در مصرف برق صرفه‌جویی و مصرف خود را مدیریت کنند. شهروندان اهواز باید در این روزهای گرم و با توجه به شرایط تولید برق، رعایت الگوی مصرف برق را در دستور کار خود قرار دهند و به کمک راهکارهای مختلف مصرف خود را کاهش دهند.

وی افزود: مدیریت مصرف برق در شرایط فعلی، علاوه بر صرفه‌جویی در انرژی باعث جلوگیری از حوادث ناشی از همزمانی گرما و مصرف روی شبکه می‌شود و به صنعت برق کمک شایانی می‌کند. شهروندان اهوازی می‌توانند با رعایت این نکات به کاهش مصرف برق و پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته کمک کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.