تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8
از سوی متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در مدیریت خدمات ویژه محقق شد

انجام ۸۸۲ عملیات تخصصی نمودارگیری، چاه پیمایی ، نمودارگیری سطحی و حفاری جهت دار بر روی چاه های نفت و گاز

  • کد خبر : 10173
  • 28 فروردین 1401 - 11:20
انجام ۸۸۲ عملیات تخصصی نمودارگیری، چاه پیمایی ، نمودارگیری سطحی و حفاری جهت دار بر روی چاه های نفت و گاز
امید جنوب- متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در مدیریت خدمات ویژه در سال 1400 موفق به انجام 882 عملیات تخصصی نمودارگیری، چاه پیمایی، نمودارگيري سطحي و مغزه گیری، عبور از جداره و حفاری جهت دار بر روی چاه های نفت و گاز شدند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران علی دقایقی مدیر خدمات ویژه شرکت روز شنبه (۲۷ فروردین ۱۴۰۱) در این باره توضیح داد: این عملیات ها در قالب خدمات یکپارچه فنی به چاه های در حال بهره برداری و چاه های اکتشافی، توسعه ای و توصیفی در مراحل تکمیل ارائه می شود.

وی گفت: در این مدت ۱۳۵ مورد عملیات نمودارگیری، ۴۶۸ مورد نمودارگیری از سیال حفاری، ۲۴۶ مورد چاه پیمایی، دو مورد عبور از جداره و سه مورد عملیات مغزه گیری به میزان ۵۵۸ متر به شرکت های متقاضی و پروژه های کلید در دست ارائه گردید.

دقایقی افزود: در سال گذشته همچنین ۷ هزار و ۷۳۶ متر حفاری افقی و جهت دار بر روی ۳۰ حلقه چاه صورت گرفت که انجام آن از نظر ابزار و تجهیزات مورد نیاز و دانش فنی و تخصصی با اهمیت می باشد.

مدیر خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: تقویت گروه های تخصصی، تامین و به روز آوری تجهیزات با استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان و توسعه فعالیت ها در جهت پاسخگویی به موقع به درخواست شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و سایر شرکت های بخش خصوصی حسب تاکید مدیریت ارشد شرکت در دستور کار سال ۱۴۰۱ قرار دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.