تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7

انجام ۱۶ عملیات آتش نشانی در اهواز

  • کد خبر : 8247
  • 13 بهمن 1400 - 13:25
انجام ۱۶ عملیات آتش نشانی در اهواز
امید جنوب- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۶ عملیات اطفا حریق و امدادی توسط آتش نشانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب- ابراهیم قنبری گفت: ساعت یک و ۲۶ دقیقه واژگونی مینی بوس در مسیر حدفاصل پل مدافعان حرم به سمت میدان جمهوری آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گفته او این حادثه آسیب جانی نداشت و آتش نشانان با ایمن سازی خودرو واژگون شده را به حاشیه امن مسیر منتقل کردند. ضمن اینکه حریق منزل مسکونی ساعت سه و ۵۶ دقیقه به علت نشت گاز پیک نیک، پایه برق در کیانشهر خیابان مریم، ترانس برق در خیابان ۱۷ پادادغربی، کنتور برق منزل مسکونی در فاز ۴ کوی ملت خیابان یک با تلاش آتش نشانان مهار شدند.

قنبری می گوید: حریق خودرو شوکا ساعت پنج و ۳۶ دقیقه در کوی گلدشت به علت اتصال برق مهار شد و  مهار حریق در آشپزخانه تالارساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در راه بند لوله سازی به علت نشت گاز شیلنگ کباب پز و خودرو نیسان ساعت ۲۱ و ۲۶ دقیقه در مسیر میدان سه راه تپه جنب پارکینگ به علت افتادن کارتن بر روی اگزوز خودرو از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان گزارش شده است.

آتش نشانان با اعزام به خیابان خسروی، کوی رسالت، باهنرخیابان اصلی بهاران و خیابان پنج بهاران، شهرک پیام خیابان رضوان خودرو‌های گرفتار در چاله را با ایمن سازی رها سازی کردند. همچنین آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتع مسکونی در منطقه کوی ملت خیابان ۱۵ عامری و عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در منطقه کمپلو خیابان انقلاب ۲ شهروند را نجات دادند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.