تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
3
عضو شورای شهر اهواز :

انجام اقدامات لازم در خصوص کنترل معضل انباشت زباله در اهواز

  • کد خبر : 11665
  • 27 خرداد 1401 - 20:01
انجام اقدامات لازم در خصوص کنترل معضل انباشت زباله در اهواز
امید جنوب - حمید دغاغله درباره جمع آوری پسماندهای انباشته شده در منطقه سه اظهار کرد: اکنون از کل ظرفیت شهرداری استفاده کرده ایم تا زباله های انباشت شده و پسماند این منطقه جمع آوری شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ،حمید دغاغله درباره جمع آوری پسماندهای انباشته شده در منطقه سه اظهار کرد: اکنون از کل ظرفیت شهرداری استفاده کرده ایم تا زباله های انباشت شده و پسماند این منطقه جمع آوری شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتصاب کارگران در خصوص جمع آوری پسماند است باید بگویم این کارگران نیستند که جلوی کار را می گیرند بلکه اشخاص و باندهایی هستند که هدف مشخصی دارند.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: این افراد جز تخریب وجه شهر و ازبین بردن فرصت های سرمایه گذاری هدف دیگری ندارد.

دغاغله بیان کرد: همانگونه که در شرکت های نفت و حفاری با این اشخاص و باند فساد برخورد جدی می شود انتظار است در شهرداری هم این امر به کمک نهادهای امنیتی محقق شود.

وی با بیان اینکه کارگران نماد مقاومت و سلامت شهر هستند، گفت: ما طرفدار حقوق به حق تمامی کارگران هستیم اما این اعتصاب یک دسیسه و غده سرطانی است که در شهر اهواز رشد کرده و باید جلوی آن گرفته شود.

عضو شورای شهر اهواز خواستار شد: کارگران شهرداری خط و مشی خود را از لیدرهای معلوم حال جدا کنند و به مدیریت جدید شهر اطمینان کنند.

دغاغله تاکید کرد: نباید دیگر شاهد صحنه های دلخراش انباشت زباله که امنیت بهداشت و زیبایی شهر را تحت شعاع قرار می دهد، باشیم.

وی با اشاره به سامانه نیروی انسانی، افزود: این سامانه در تحقق حقوق کارگران بسیار موثر است و شهرداری به تنهایی قدرت برخورد با این اشخاص را ندارد و لازم است همه نهادهای مربوطه وارد شوند و به وظایف قانونی خود عمل کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11665

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.