تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4
مدیرعامل سازمان هلال‌احمر خوزستان خبر داد:

امدادرسانی ۲۴ تیم به آسیب دیدگان زلزله در اندیکا

  • کد خبر : 4047
  • 19 مهر 1400 - 9:24
امدادرسانی ۲۴ تیم به آسیب دیدگان زلزله در اندیکا
امید جنوب - مدیرعامل سازمان هلال‌احمر خوزستان گفت: ۲۴ تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر خوزستان در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از وقوع این دو زمین‌لرزه هستند. به دلیل صعب‌العبور بودن مسیرهای زمینی و حتی نبود شرایط مناسب فرود بالگرد در برخی روستاها تیم‌های امدادرسان با سختی‌های فراوان مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار امید جنوب ، علی خدادادی روز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران در مورد زلزله‌های چند روز اخیر در مناطق روستایی و عشایری شهرستان اندیکا اظهار کرد: ۲۴ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر خوزستان در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از وقوع این دو زمین‌لرزه هستند. به دلیل صعب‌العبور بودن مسیرهای زمینی و حتی نبود شرایط مناسب فرود بالگرد در برخی روستاها تیم‌های امدادرسان با سختی‌های فراوان مواجه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: یک هزار و ۵۸۷ نفر تاکنون مورد امدادرسانی قرار گرفته و ۱۹ مصدوم نیز با همکاری تیم‌های اورژانس به مراکز درمانی انتقال و یا به‌صورت سرپایی درمان شدند.

وی تصریح کرد: مشکلات نتوانسته است تاکنون مانع ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان ناشی از این زمین‌لرزه‌ها شود و نجات گران جمعیت هلال‌احمر در حال ارائه خدمات و توزیع اقلام امدادی مورد نیاز مردم آسیب‌دیده از جمله چادر، پتو، موکت، نایلون پوششی، مواد غذایی شامل (برنج، حبوبات، کنسرو، قند و شکر، چای) اقلام بهداشتی، کلمن، والور، ست ظروف و فانوس هستند.

خدادادی افزود: با توجه به محرومیت منطقه و شرایط فصلی و آب و هوایی درصدد هستیم با تقویت خانه‌های هلال‌احمر و جلب حمایت خیران گرامی و سایر مجموعه‌های حمایتی، شرایط مناسب‌تری را برای خانوارهای آسیب‌دیده فراهم کرده و تجهیزات گرمایشی برای فصل سرما تهیه کنیم و در اختیار آنان قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4047

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.