تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

افزایش ایمنی خطوط لوله نفت و گاز مارون با احداث ساپورت های بتنی

  • کد خبر : 10223
  • 29 فروردین 1401 - 10:06
افزایش ایمنی خطوط لوله نفت و گاز مارون با احداث ساپورت های بتنی
امید جنوب - مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از اجرای یک پروژه بزرگ با ارزش بیش از 200 میلیارد ریال در راستای افزایش ایمنی شبکه خطوط لوله این شرکت از طریق نصب ساپورتهای بتنی خبر داد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس منصور ترکمان اسدی ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تاکید بر نگرش آینده نگر با هدف پیشگیری و حذف ریسک نشت آلاینده ها یا انفجار و آتش سوزی در خطوط لوله شرکت، گفت: ایمنی خطوط تضمین کننده جان همجواران تاسیسات و کارکنان شرکت علاوه بر تولید پایدار نفت خام در چرخه اقتصادی کشور است، بنابراین ایمن سازی از طریق ایجاد فاصله ی استاندارد بین خطوط  و زمین با نصب ساپورت های بتنی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: استحکام بالا و جلوگیری از خوردگی خطوط لوله را می توان از اهم ویژگی های این ساپورتها برشمرد که  بصورت کاملا علمی و با نظارت شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ساخته و نصب می شوند.

مدیرعملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نصب ساپورت زیر خط لوله ۱۲ اینچ جدید شادگان، حدفاصل مجتمع های صنعتی شماره ۳ و ۴ این شرکت به طول ۱۷ کیلومتر را اولین گام در اجرای پروژه دانست و یادآور شد: این خط با دبی حدود ۵۰ هزار بشکه در روز یکی از مهمترین خطوط انتقال شرکت به شمار می آید که تا کنون ۲ کیلومتر از آن به ساپورت های بتنی مجهز شده است.

وی در پایان تاکید کرد که علیرغم ایمن بودن خطوط لوله شرکت،  همجواران محترم از نزدیک شدن به خطوط  و انجام هر گونه فعالیت  اجتناب نمایند تا موجبات بروز حوادث ناگوار فراهم نشود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.