تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
8
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان خبر داد؛

افتتاح ۵۹۴ پروژه عمرانی در سطح استان در ایام الله دهه فجر

  • کد خبر : 8203
  • 12 بهمن 1400 - 12:06
افتتاح ۵۹۴ پروژه عمرانی در سطح استان در ایام الله دهه فجر
امید جنوب - افتتاح ۵۹۴ پروژه عمرانی در سطح استان در ایام الله دهه فجر

به گزارش امید جنوب ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان؛ محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از افتتاح ۵۹۴ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۶ هزار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

محمد خانچی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال در سراسر شهرها و روستاهای خوزستان، اظهار کرد: امسال مجموعاً ۵۹۴ پروژه که شامل ۳۲۲ پروژه روستایی و ۲۷۲ پروژه شهری است در استان خوزستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: اعتبار هزینه‌شده برای اجرای پروژه‌های شهری ۵ هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و اعتبار هزینه‌شده برای اجرای پروژه‌های روستایی ۱ هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است و در مجموع شاهد هزینه‌کرد ۶ هزار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در این پروژه‌ها هستیم.

معاون استانداری خوزستان با بیان اینکه با افتتاح این ۵۹۴ پروژه در دهه فجر امسال شاهد اشتغال‌‌زایی برای ۵۷۶۴ نفر خواهیم بود.

خانچی ادامه داد: از نظر بیشترین تعداد پروژه آماده افتتاح در میان دستگاه‌های اجرایی، شرکت توزیع نیروی برق استان با تعداد ۱۰۱ پروژه در رده اول دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و پس از آن شرکت آب و فاضلاب استان با تعداد ۸۲ پروژه و سازمان جهاد کشاورزی با تعداد ۶۲ پروژه، قرار دارند.

وی با اشاره به بیشترین پروژه‌های آماده افتتاح میان شهرستان‌های استان، عنوان کرد: از نظر تعداد پروژه آماده افتتاح، شهرستان اهواز با تعداد ۶۴ پروژه دارای بیشترین پروژه و پس از آن نیز دزفول با تعداد ۵۷ پروژه و باغملک با ۴۴ پروژه دومین و سومین شهرستان دارای بیشترین پروژه‌های آماده افتتاح هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در خصوص اعتبار هزینه‌شده برای اجرای این پروژه‌ها در شهرستان‌ها، بیان کرد: شهرستان بندر ماهشهر با ۱ هزار میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان در رتبه اول شهرستان‌هایی است که بیشترین هزینه برای اجرای پروژه‌ها در آن انجام گرفته است و شهرستان اهواز و آبادان نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.