تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبرداد؛

افتتاح ۴ مدرسه در استان

  • کد خبر : 8480
  • 20 بهمن 1400 - 14:57
افتتاح ۴ مدرسه در استان
امید جنوب _ مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت : ۴ مدرسه در قالب ۲۰ کلاس درس در شهرستان های حمیدیه ، خرمشهر و امیدیه به بهره برداری رسید.

به گزارش امید جنوب، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ علی قربانی در آیین افتتاح مدرسه ۳ کلاسه شهید ظفر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت : این مدرسه با زیربنای ۱۲۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال با مشارکت بسیج سازندگی در روستای براجعه شهرستان حمیدیه افتتاح شد.

وی افزود : در شهرستان حمیدیه ۸ پروژه با ۳۹ کلاس درس درحال اجرا است که تا سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در ادامه بیان داشت : در مراسمی دیگر در شهرستان خرمشهر مدرسه ۱۰ کلاسه شهدای بانک مسکن در زمینی به مساحت چهار هزارو ۹۳۰ مترمربع با زیربنای یکهزارو ۷۵۴ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال با مشارکت بانک مسکن افتتاح و به بهره برداری رسید که سهم بانک مسکن ۵ میلیارد ریال و مابقی از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

قربانی در پایان با اشاره به ساخت دو مدرسه در بخش جایزان شهرستان امیدیه گفت : همچنین یک مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت خانواده های نیک اندیش جوکار و خردمند   و یک مدرسه یک کلاسه با زیربنای ۷۶ مترمربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.