تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6
خدمتی دیگر از شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز:

افتتاح مسیر جاده کمربندی کوی ملاشیه

  • کد خبر : 10052
  • 23 فروردین 1401 - 14:59
افتتاح مسیر جاده کمربندی کوی ملاشیه
امید جنوب _ جاده کمربندی کوی ملاشیه اهواز و سه طرح عمرانی دیگر با اعتبار ۱۲۳ میلیارد ریال روز سه شنبه با حضور شهردار ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مسوولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش امید جنوب ، شهردار اهواز در آیین افتتاح این طرح های عمران شهری در کوی ملاشیه با بیان اینکه وضعیت موجود شهر اهواز و محله های محروم آن در شان اهالی این منطقه نیست گفت: مردم ملاشیه گلایه های به حقی نسبت به محرومیت عمیق این منطقه و نبود زیرساخت های خدماتی دارند.

رضا امینی با اشاره به برنامه ریزی برای بهره برداری از طرح های شهرداری در هر هفته افزود: برگزاری این مراسم در کوی ملاشیه با هدف شنیدن حرف مردم و بازدید میدانی از وضعیت این منطقه محروم است.وی ادامه داد: احداث خیابان، ایجاد فضای سبز و تاسیس ایستگاه آتش نشانی از جمله وظایف شهرداری است که در ماه های اخیر برای کاهش محرومیت این منطقه اقدام های مهمی انجام شده است.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب متولی توسعه و اجرای طرح های آب و فاضلاب در اهواز است، افزود: طرح جامع فاضلاب اهواز با دستور رهبر معظم انقلاب از محل صندوق ذخیره ارزی تامین اعتبار شده است که نشان از توجه مسوولان نظام به حل مشکل مردم اهواز است.امینی در جمع اهالی منطقه که از فرصت این افتتاحیه برای بیان مطالبات خود اقدام کردند، افزود: گلایه های مردم به حق است.

نداشتن فاضلاب برای مردم این منطقه مشکلات زیادی را ایجاد کرده و طبیعی است که مردم منطقه معترض باشند.وی با استقبال از انتقاد و گلایه های مردم منطقه افزود: شهرداری اهواز با مشارکت و همراهی مردم به دنبال ارتقای خدمات و کاهش مشکلات مناطق محروم این شهر است.

شهردار اهواز با بیان اینکه مشکلات شهر اهواز در جلسه های کارشناسی جمع بندی و اولویت گذاری شده است گفت: زیرساخت ۵۵ خیابان کوی ملاشیه انجام و آسفالت این معابر تامین شده است که به زودی این معابر آسفالت می شوند.

امینی ادامه داد: تامین زمین برای احداث فضای سبز در حال پیگیری است که با نهایی کردن آن کار ایجاد بوستانی درخور مردم منطقه آغاز می شود.

پس از این افتتاحیه که به دلیل اعتراض های مردم نسبت به وضعیت فاضلاب و آسفالت با وقفه ای نیز همراه شد، شهردار و مسوولان شهری اهواز با بازدید از معابر و خیابان های این منطقه، قول حل بخشی از این مشکلات در آینده نزدیک را دادند.اجرا نشدن شبکه فاضلاب موجب رها شدگی فاضلاب در معابر این منطقه شده بود که علاوه بر بوی نامطبوع، مشکلات عدیده بهداشتی را برای اهالی به ویژه کودکان منطقه ایجاد کرده است.

وجود معابر متعدد فاقد آسفالت، فرورفتگی و کیفیت نامناسب آسفالت معابر موجود و نبود فضای سبز از جمله مهمترین مشکلاتی بود که توسط اهالی این منطقه بیان شد.در این آیین علاوه بر افتتاح مسیر کمربندی کوی ملاشیه به طول ۲ هزار و ۸۰۰ متر، نورپردازی پل نورد، تعریض زیرگذر پل پنجم و آسفالت خیابان ایدون کیانپارس با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.