تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری؛

اعتقاد راسخ در حمایت از واحد های تولیدی و مسئولیت اجتماعی داریم

  • کد خبر : 8466
  • 19 بهمن 1400 - 22:08
اعتقاد راسخ در حمایت از واحد های تولیدی و مسئولیت اجتماعی داریم
امید جنوب _ قضائی پور گفت: ظرفیت و پتانسیل های خوبی در شرکت نفت و گاز آغاجاری وجود دارد و ما سعی داریم از این پتانسیل ها در راستای رسیدن به اهداف مد نظر استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری؛

اعتقاد راسخ در حمایت از واحد های تولیدی و مسئولیت اجتماعی داریم

قضائی پور گفت: ظرفیت و پتانسیل های خوبی در شرکت نفت و گاز آغاجاری وجود دارد و ما سعی داریم از این پتانسیل ها در راستای رسیدن به اهداف مد نظر استفاده کنیم.

پژمان قضائی پور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری امروز سه شنبه (۱۹ بهمن ماه) در نشست خبری با رسانه‌ها در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز اظهار کرد: شرکت نفت و گاز آغاجاری بزرگ ترین تأسیسات تزریق گاز در خاورمیانه را دارد که به واحد تزریقات گاز خاورمیانه معروف است.

وی افزود: این شرکت بر اساس استراتژی ها نگاه عمیق و گسترده ای نسبت به توسعه پایدار دارد و آن به معنای تولید، صیانت از تولید و مسئولیت اجتماعی است.

قضائی پور گفت: در بخش مسئولیت های اجتماعی اعتقاد راسخ داریم و باید به محیط پیرامون و جغرافیای تحت پوشش خود توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بیان کرد: بر اساس استراتژی و اهداف کلان این شرکت چهار هدف را تعریف کردیم و ۲۵ درصد از اهداف ما نظارت بر مسئولیت و پتانسیل اجتماعی است.

وی با تاکید بر اهمیت و توجه به ظرفیت های موجود گفت: یکی از اهدافمان پیدا کردن ظرفیت ها و پتانسیل ها است و بر همین مبنا اقداماتی انجام داده ایم، معتقدم مردمی که در این بخش زندگی می‌کنند به مراتب باید بیشتر از آنچه که حقشان است به آنها برسد.

قضائی پور اعلام کرد: تا کنون حدود ۱۰ میلیارد تومان جمع کمک هایی است که انجام شده و البته بخشی از این اقدامات قابل گفتن نیستند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری تصریح کرد: دغدغه ما دو سویه است و ما همواره نگران تولید هستیم چه بسا که در کنار این موضوع نگران محیط پیرامون و اطراف خود هم هستیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این شرکت اظهار کرد: با وجود تحریم های ظالمانه و کشور های مشکل ساز برای ما به وجود آوردند توانستیم در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۳ میلیارد تومان از قطعات مربوط و تجهیزات و ماشین آلات را بومی سازی کنیم.

قضائی پور ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ تا کنون همین آمار را در واقع در دستور کار داشته ایم و این ظرفیت وجود دارد که تا پایان سال وضعیت نیز بهتر شود.

وی عنوان کرد: کمپرسورهای جمع آوری گاز رامشیر بعد از ۱۴ سال راه اندازی شدند و قطعات از روش های مختلف ساخته شد و مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: تعمیر و بازسازی توربین های مارس علیرغم تحریم های ظالمانه انجام شد و توانستیم با کمک شرکت های دانش بنیان آنها را بسازیم و در چرخه فعالیت های کاری قرار بدهیم.

وی یادآور شد: ظرفیت و پتانسیل های خوبی در شرکت نفت و گاز آغاجاری وجود دارد و ما سعی داریم از این پتانسیل ها در راستای رسیدن به اهداف مد نظر استفاده کنیم.

قضائی پور گفت: صنایع بسیار مهمی در درون شرکت داریم که اگر بخواهیم عادلانه نگاه کنیم می‌توانیم این شرکت یک شرکت وسیع ببینم، از لحاظ تولید برق، بهره برداری از منابع نفتی و صرفه جویی در مصرف برق و…. که نشان دهنده بزرگی و عظمت شرکت است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.