تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6
امام جمعه اهواز :

اعتبارات خوزستان در راستای تحقق شعار سال مدیریت شود

  • کد خبر : 9519
  • 05 فروردین 1401 - 19:58
اعتبارات خوزستان در راستای تحقق شعار سال مدیریت شود
امید جنوب - امام جمعه اهواز با بیان اینکه راه نجات کشور تقویت اقتصاد و بنیه اقتصادی است، گفت: امسال اعتبارات کلانی از منابع ملی و نفت به خوزستان اختصاص یافته که این اعتبارات باید در راستای تحقق شعار امسال مدیریت شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه این شهر، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» افزود: رهبری با این نامگذاری، راهبرد و ریل و چارچوب حرکت را مشخص کردند و مسئولان برای رسیدن به هدف باید بر اساس این راهبرد حرکت کنند.

وی اضافه کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری محور نجات کشور، تقویت اقتصاد و بنیه اقتصادی است به این معنی که اگر می‌خواهیم در مقابل آمریکا قد علم کنیم، راه حل آن رونق تولید داخل و رفع مشکلات آن است.

موسوی‌فرد با بیان اینکه امروز بیکاری در جامعه مشهود است، اظهار داشت: اگر در تولید راکود ایجاد شود، به این وضع کنونی که اشتغال کم شده و خانواده‌ها و جوانان گله‌مند هستند خواهیم رسید.

به گفته وی، تولید اگر دانش‌بنیان باشد، اشتغال آفرین خواهد بود و می‌تواند مشکل بیکاری کشور را حل کند.

وی ادامه داد: مهمترین و بزرگ‌ترین راه مبارزه با آمریکا به تعبیر رهبری، کار کردن و تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت برای اصلاح امور است.

موسوی‌فرد تصریح کرد: خواسته ما از مسئولان این است که شعار امسال نباید فقط به صورت جملاتی بر روی سربرگ‌های ادارات نقش ببندد اما در کف جامعه خبری از اجرا و عملی شدن این شعار نباشد.

وی اظهار داشت: روحانیت و مطالبه‌گران باید از مسئولان بخواهند که همه ظرفیت‌ها را به میدان بیاورند و از فرصتی که با آمدن دولت انقلابی برای استان فراهم شده استفاده کنند، زیرا دولت‌های قبل آمدند و رفتند و خوزستان کمتر بهره برد اما با آمدن دولت انقلابی و عنایت ویژه رییس جمهوری، مسئولان باید از این فرصت استفاده کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه اعتبارات خوزستان باید در راستای تحقق شعار امسال مدیریت شود، گفت: امسال اعتبارات کلانی از منابع ملی و نفت به خوزستان اختصاص یافته و وزارت نفت به عنوان معین ویژه استان انتخاب شده بنابراین تمام فرصت‌ها برای رسیدن به قله برای خوزستان فراهم شده است.

وی با تاکید بر استفاده از جوانان انقلابی و جهادی، اظهار داشت: کارگروه‌های استانی همراستا با شعار امسال تشکیل شود و ظرف یک ماه با تشکیل حلقه‌های گوناگون، چکیده مسائل را به مدیران ارائه دهند، در همین رابطه نمایندگان مجلس و خبرگان و نخبگان استانی نیز باید داشته‌ها و دانش خود را در اختیار مسئولان قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با بیان اینکه نباید معنویت و فرهنگ را فراموش کرد، گفت: کوچک شدن سفره‌ها نباید باعث شود از ارزش‌های دینی فاصله بگیریم.

وی با تاکید بر اهمیت حجاب به عنوان دستاورد خون شهدا، افزود: مردم ایران قائل به حجاب، ولو در حد یک شال هستند و تعداد کمی از مردم هنجارشکن هستند.

موسوی‌فرد اضافه کرد: مردم خودشان باید به هنجارشکنان تذکر بدهند و این مسئولیت نباید فقط بر دوش مسئولان باشد، در عین حال که مسئولان باید برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند، نباید از دین مردم هم غافل شوند چرا که آخرت بدون دنیا معنا ندارد و عمران و آبادانی دنیا به عنوان مقدمه آخرت است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.