تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد ؛

اصلاح و مرمت شبکه فاضلاب محلات پرجمعیت شهر مسجدسلیمان

  • کد خبر : 8495
  • 24 بهمن 1400 - 9:00
اصلاح و مرمت شبکه فاضلاب محلات پرجمعیت شهر مسجدسلیمان
امید جنوب- عملیات مرمت و بهسازی شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب های خانگی محلات پر جمعیت شهر مسجدسلیمان به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد .

رییس اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تأسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت : طی اقدام های متعددی که توسط واحد تعمیرات عمومی این اداره و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت صورت گرفت ، شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب خانگی مناطق پر جمعیت این شهر نظیر نفتون ( پشت مسجد) ، باشگاه مرکزی ، سی برنج ( پشت فرمانداری سابق )، باغ ملی ، بی بیان ( لین ۶ ) و چاه نفتی (لین ۲۱ ) اصلاح و مرمت شد .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب،به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس غلامعباس صفرپور افزود : شبکه های جمع آوری و دفع فاضلاب مناطق عنوان شده اختصاصی منازل این شرکت احداث گردیده اند که متأسفانه طی سالیان گذشته شبکه فاضلاب منازل شخصی شهروندان نیز به آن متصل شد .

وی خاطر نشان کرد : با توسعه ساخت و ساز و احداث مجتمع های مسکونی متعدد حجم زیادی از فاضلاب خارج از ظرفیت و توان به این شبکه وارد شد که این اقدام موجب انسداد و پس زدگی فاضلاب گردید .

وی ادامه داد : با توجه به اینکه مناطق عنوان شده شهر مسجدسلیمان فاقد سیستم جمع آوری و دفع فاضلاب احداث شده توسط شرکت آبفا می باشد و شهروندان از شبکه دفع فاضلاب صنعت نفت استفاده می نمایند ، در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت و لزوم حفظ سلامت شهروندان، اهمیت بهداشت عمومی و محیط زیست و علیرغم مشکلات فراوان ناشی از تنگناهای مالی و نبود مصالح و تجهیزات مناسب، قطر لوله های جمع آوری فاضلاب از ۴ اینچ به ۱۰ اینچ ارتقا یافت .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.