تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
36
رییس شورای شهر تاکید کرد:

استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرداری اهواز برای مقابله با بیماری کرونا

  • کد خبر : 2704
  • 16 شهریور 1400 - 13:06
استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرداری اهواز برای مقابله با بیماری کرونا
امید جنوب - رئیس شورای شهر اهواز گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری مسئولین باید تمام تلاش و امکانات خود را برای مقابله بیماری بکار‌ بگیرند که شهرداری اهواز در کنار بسیج نیز در همین راستا تمام ظرفیت های خود را بکار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع رسانی شهرداری اهواز، سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز در آیین بهره‌برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز در قالب طرح شهید سلیمانی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون برای قطع زنجیره بیماری کرونا اظهار کرد: طبق تاکید مقام معظم رهبری مسئله اول و همچنین اولویت کشور کرونا بوده و مسئولین باید تمام تلاش و امکانات خود را برای مقابله با این بیماری بکار ببرند که شهرداری اهواز و بسیج در همین راستا تمام ظرفیت‌های خود را بکار گرفته اند.

وی با بیان اینکه تصمیم ها در این خصوص باید قاطع و به سرعت اجرا شود و این امر توسط بسیج محقق شده است، افزود: نیروهای مسلح از جمله سپاه و بسیج همواره خط مقدم بحران ها بوده و سازمان بسیج شهرداری اهواز نیز حضور پررنگی در  بحران کرونا داشته است.

رئیس شورای شهر اهواز خاطر نشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری حضور نیروهای مسلح در بحران‌ها باید جدی و ادامه دار باشد و با تمام توان به مردم کمک کنند که اقدام سازمان بسیج شهرداری اهواز در کنار همکاری مرکز بهداشت غرب اهواز مصداق این موضوع است.

محمودی با اشاره به مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز در منطقه محروم کوی علوی در قالب طرح شهید سلیمانی و اهمیت خدمت رسانی به مردم، اضافه کرد:  خوشبختانه امروز با تلاش های شبانه روزی شهرداری و بسیج شاهد راه‌اندازی چنین مجموعه‌ای بزرگ برای خدمت رسانی به مردم هستیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.