تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
4

از مناطق ۸ گانه اهواز چه خبر؟

  • کد خبر : 4599
  • 02 آبان 1400 - 11:57
از مناطق ۸ گانه اهواز چه خبر؟
امید جنوب - از نظافت پل کابلی تا آذین‌بندی مناطق مختلف شهر اهواز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار امید جنوب ، در سال جاری با آغاز فعالیت فعالیت مدیریت شهری ششم، مسئولان برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای ارتقا سطح خدمت‌رسانی به مردم، ارتقا کیفیت زندگی در محلات و افزایش رفاه شهروندان در دست اجرا دارند، از این رو به سراغ شهرداری‌های مناطق هشت گانه اهواز رفتیم تا جویا شویم در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر چه می‌گذرد؟

آماده سازی معابر منطقه ۷ برای هفته وحدت

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت سطح معابر منطقه هفت با نصب بنر لمپوست به همراه اسپیس فریم و همچنین پرچم و ریسه‌های رنگی تزئین شد.

فرامرز نجف پور، مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز نیز ضمن تبریک این عید بزرگ به مسلمانان جهان، اظهار کرد: ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است که منطقه هفت نیز به نوبه خود اقدام به برگزاری مراسم‌های مختلف و از جمله فضاسازی گسترده در سطح این منطقه کرده است.

پل کابلی نظافت شد

به منظور نظافت بیشتر محیط شهری و نیز حفظ محیط زیست، شهرداری منطقه یک توسط معاونت خدمات شهری اقدام به شستشوی پل غدیر (کابلی) کرد.

امین قضائی، سرپرست منطقه یک شهرداری اهواز گفت: تجمع آلودگی بر روی نماهای شهری موجب نازیبایی و از بین رفتن سطح نمای منطقه می‌شود در همین راستا و با هدف رضایتمندی شهروندان، ایجاد چهره‌ای متناسب با فرهنگ شهرنشینی و تنظیف و پاکسازی پل‌ها و به منظور رفع آلودگی، حفظ نظافت و پاکیزگی منظر شهری و همچنین حذف آلودگی‌ها از چهره شهر، معاونت خدمات شهری شستشوی پل‌ها و جداول سطح منطقه را در دستور کار قرار داده است که پل غدیر (کابلی)، بازارچه صدف و جداول سطح منطقه شستشو شده است.

پاکسازی و شستشوی مکانیزه جداول و نرده‌های منطقه پنج

به منظور ارتقا بهداشت محیط و همچنین برای پیشگیری از شیوع بیماری‌ها عملیات پاکسازی و شستشوی مکانیزه جداول و نرده‌های منطقه پنج به صورت مستمر انجام می‌شود.

سیامک قضاوی زاده، مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز گفت: طرح پاکسازی معابر سطح منطقه با هدف رفع معضلات موجود و رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت سطح منطقه اجرا شد. این طرح با همکاری نیروهای خدمات شهری در رفت روب و جمع آوری زباله‌ها، بررسی وضعیت پارک‌ها با برنامه‌ریزی منسجم و تجهیزات و نیروهای خدمات این منطقه در حال اجرا است.

تزئین و فضاسازی سطح منطقه شش به مناسبت هفته وحدت

همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت نبی اکرم و هفته وحدت محدوده منطقه شش فضاسازی شد. 

امیر کعبی، مدیر منطقه شش شهرداری اهواز ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن زاد روز نبی اکرم اسلام (ص) و هفته وحدت شهرداری منطقه شش با نصب ریسه، بنر و پلاکارد در نقاط مختلف محدوده منطقه شش را آذین بندی کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت گرامیداشت این هفته مقدس افزود: در حقیقت هفته وحدت هفته عزم و اراده در گام برداشتن به سوی بهترین‌هاست و لازمه باقی ماندن در این مقام ایستادگی در این راه دشوار است. ‌

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.