تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8
شهردار اهواز با حضور در برنامه آموزشی ویژه مدیران ارشد:

ارتقا و تقویت مباحث علمی در شهرداری ادامه دار خواهد بود

  • کد خبر : 6765
  • 02 دی 1400 - 17:09
ارتقا و تقویت مباحث علمی در شهرداری ادامه دار خواهد بود
امید جنوب _ برنامه آموزشی یک روزه ویژه مدیران ارشد شهرداری با حضور دو استاد برجسته و متخصص در حوزه مدیریت شهری، مدیران ارشد و شهردار اهواز نیر برگزار شد.

به گزارش امید جنوب، شهردار اهواز با حضور در برنامه آموزشی یک روزه ویژه مدیران ارشد شهرداری که صبح امروز پنجشنبه (۲ دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس قولی که به مردم داده بودیم اولین دوره آموزشی این کارگاه را برگزار کردیم که خوشبختانه با استقبال قابل توجه مدیران ارشد شهرداری مواجه شد.

رضا امینی با اشاره به اهمیت ارتقا دانش و تجهیز علم در شهرداری، گفت: مباحث تخصصی در برخی از نقاط شهرداری ضعیف است و نیاز به ترمیم دارد که باید با تقویت این دوره ها در رفع این قبیل ضعف ها تلاش کنیم.

شهردار اهواز تاکید کرد: به منظور استفاده بهینه از منابع موجود برای بهره وری بیشتر و استفاده از سرمایه های سازمانی با کیفیت بالا نیاز به تجهیز علمی مدیران داریم.

وی بیان کرد: معتقدم که باید نحوه استفاده از منابع محدود برای نیازهای نامحدود را به شکلی ساماندهی کنیم که بتوانیم در آینده بهترین کیفیت را در پروژه‌های عمرانی رقم بزنیم.

امینی گفت: آنچه که امروز شهر اهواز از آن رنج می برد وجود برخی از پروژه هایی است که از نظر کیفی ضعیف و هزینه‌های هنگفتی صرف آنها شده است.

شهردار اهواز تاکید کرد: باید با محدودیت هایی که برای کسب درآمد های ویژه توسعه شهر داریم تلاش کنیم تا عوامل اجرایی و مدیران تصمیم گیر و مسئولان شهرداری به علوم روز در حوزه مدیریت آشنا شوند.

وی با تاکید بر ادامه برگزاری کارگاههای آموزشی، افزود: این اولین اقدام برای تجهیز علم در شهرداری است و قطعاً برنامه‌های آموزشی در طول مدیریت بنده یکی از مهمترین مقوله های است که با جدیت پیگیر آن خواهم بود.

امینی با بیان اینکه استفاده از نخبگان و ظرفیت دانشگاه ها یکی از رویکرد های مدیریت بنده است، گفت: باید با استفاده از دانش اساتید بومی و دعوت شده و همه دغدغه مندان بتوانیم در بخش مدیریت شهری زمینه کیفی سازی پروژه های عمرانی را فراهم آوریم.

شهردار اهوا در رابطه با استمرار برگزاری این کارگاهها یادآور شد: اقدامات لازم به جهت برگزاری این کارگاهها که یک الزام برای مدیران ارشد انتخاب و دعوت شده است به مرور انجام خواهد شد تا بتوانیم در مسیر توانمند سازی و مهارت افزایی عوامل انسانی و سرمایه های سازمانی شهرداری تلاش بیشتری داشته باشیم.

شایان ذکر است این کارگاه با حضور اساتید، (دکتر سید علی پور و دکتر کامبیز یوسفی) نیز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.