تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8
معاون عمرانی استانداری خوزستان خبر داد

اختصاص ۱۸۵ میلیون تومان وام به واحدهای احداثی بندر امام

  • کد خبر : 1546
  • 21 مرداد 1400 - 4:16
اختصاص ۱۸۵ میلیون تومان وام به واحدهای احداثی بندر امام
امید جنوب-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی مناطق آبگرفته در شهر بندر امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، فاضل عبیات در نشست قرارگاه بازسازی مسکن خوزستان که امروز (۲۰ مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز روند بازسازی و نوسازی مناطقی از شهر بندر امام در ماهشهر که بر اثر آبگرفتگی آذرماه سال ۹۹ دچار خسارت شده بودند، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: حدود ۵ هزار واحد مسکونی احداثی مطابق مصوبه هیات دولت برای بندر امام در نظر گرفته شده است و این یک ظرفیت بسیار خوب است تا مناطق پیرامونی این شهر نیز بازسازی و متحول شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: حدود ۲ هزار واحد تعمیراتی نیز در شهر بندر امام در نظر گرفته شده است که روند بازسازی و نوسازی این واحدها نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بانک‌های استان خوزستان مشکلاتی در واگذاری وام برای واحدهای تعمیراتی داشتند که تصمیماتی جهت حل این مشکلات اتخاذ شده است. با توجه به قیمت بالای مصالح و میلگرد نیز قرار است اقداماتی در تامین مصالح برای کمک به واحدهای احداثی انجام شود.

عبیات با اشاره به آبگرفتگی سال گذشته در بندر امام گفت: این شهر نیاز به توجه بیشتر دارد و امیدواریم با اقداماتی که بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و شهرداری در این شهر انجام می‌دهند، شاهد بهبود وضعیت زندگی مردم در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار بندر امام باشیم.

وی گفت: برای هر واحد احداثی حدود ۱۸۵ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که به کمک برخی نهادهای غیردولتی به مردم پرداخت می‌شود و به نظر می‌آید که مبلغ مناسبی برای احداث واحد مسکونی است. پیگیری‌های لازم برای افزایش این مبلغ از منابع مختلف نیز در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.