تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
4
معاون وزیر آموزش و پرورش در خوزستان خبر داد:

اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های مشارکتی با خیّرین مدرسه‌ساز

  • کد خبر : 6541
  • 28 آذر 1400 - 10:15
اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های مشارکتی با خیّرین مدرسه‌ساز
امید جنوب - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جریان بازدید از پروژه‌های آموزشی شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی از اختصاص اعتبارات تکمیل پروژه‌های مشارکتی با خیرین مدرسه‌ساز خبر داد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش ، در حاشیه بازدید از پروژه‌های آموزشی نیمه تمام و فضاهای آموزشی شهرستان های باوی، کارون و اهواز بیان کرد: این سفر با هدف بررسی روند اجرای پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی انجام شد.

وی گفت: درحال حاضر و به مانند سال گذشته اولویت سازمان نوسازی مدارس کشور تکمیل مدارس و پروژه‌های نیمه تمام است به ویژه پروژه های نیمه تمام خیر ساز که نیکوکار سهم خود را داده و منتظر تکمیل پروژه است، که با تخصیص اعتبارات دولتی این مدارس را به بهره‌برداری برسانیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: امسال از محل اعتبارات مشارکتی (اعتبارات مربوط به پروژه های مشترک با خیرین) یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به استان خوزستان اختصاص یافت.

رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: در صورتی که  کمبودی از سوی استان اعلام شود و یا اینکه پروژه ای به دلیل کمبود اعتبار رها شده باشد برای تکمیل وتامین آن کمک خواهیم کرد.رخشانی مهر اظهار داشت: قبلا اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به استان برای خرید تجهیزات آموزشی و غیر آموزشی اختصاص دادیم و در نظر داریم از تخصیص اعتباری که از سه ماه قبل شروع شده اعتباری برای تهیه وسایل سرمایشی تخصیص دهیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.