تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
معاون شهردار اهواز خبر داد؛

اجرای طرح ممیزی املاک در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 7386
  • 16 دی 1400 - 9:58
اجرای طرح ممیزی املاک در سال ۱۴۰۱
امید جنوب _ معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز گفت: بر اساس قانون نوسازی هر پنج سال یک بار باید ممیزی املاک انجام شود در این راستا این طرح در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اهواز گنجانده شده است.

به گزارش خبرنگار امید جنوب ، مهدی آذربایجانی در شورای سیاست‌گذاری بودجه شهرداری اهواز اظهار کرد: در شهر اهواز ۲۸۰ هزار واحد مسکونی و ۶۰ هزار واحد تجاری ثبت شده است همچنین معادل ۳۰ درصد این املاک یعنی حدود ۱۰۰ هزار واحد ثبت نشده داریم.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون نوسازی باید هر پنج سال یک بار املاک شهری ممیزی شود، افزود: پروژه ممیزی املاک یک پروژه سنگین است که باید انجام شود با توجه به اهمیت موضوع در بودجه سال آینده دیده شده که در یک بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸ ماهه انجام شود. در این رابطه از آنجایی که ممیزی بحث پیچیده‌ای است، به دو قسمت ممیزی صنوف و ممیزی املاک تقسیم‌بندی و اجرا شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز تصریح کرد: این طرح در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اهواز گنجانده شده است، بسته به توان شهرداری‌های مناطق یا به صورت متمرکز انجام می‌شود یا به مناطق تفویض می‌شود.

آذربایجانی در خصوص احداث نمایشگاه بین‌المللی در اهواز توضیح داد: با توجه به نزدیکی شهر اهواز به مرز و ظرفیت‌های آن، این کلانشهر قابلیت داشتن یک مجموع نمایشگاهی بزرگ و بین‌المللی را دارد؛ با توجه به زمین‌های شهرداری در اطراف شهر این امکان وجود دارد با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، استانداری و دیگر دستگاه‌ها در این زمینه جذب سرمایه داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.