تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
5

آیین تکریم و معارفه مدیریت خدمات نفت و گاز گچساران

  • کد خبر : 9045
  • 14 اسفند 1400 - 16:20
آیین تکریم و معارفه مدیریت خدمات نفت و گاز گچساران
امید جنوب _ آیین تکریم و معارفه مدیر خدمات پیشین و سرپرست جدید مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران روز شنبه ۱۴ آذر ماه در سالن کنفرانس اداره مرکزی نفت برگزار شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی، در این آیین مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از رؤسا و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حضور داشتند.

مهرداد کاهکش، مدیرعامل نفت و گاز گچساران در این مراسم با اشاره به جایگاه مدیریت خدمات، بیان نمود: این مدیریت با توجه به گستردگی فعالیت و تعدد زیر مجموعه ها در بخش های مختلف، شامل ترابری و حمل و نقل، خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات، خدمات پروازی و فرودگاهی، خدمات اداری اجتماعی و فرهنگی و همچنین ارتباط تنگاتنگ با کارکنان و خانواده های آنان در درون سازمان و در بخش مسولیت های اجتماعی بیرون از سازمان وذی نفعان از حساسیت زیادی برخوردار می باشد به همین علت مسولیتی دوچندان دارد  .

مدیرعامل نفت و گاز گچساران در ادامه از زحمات علی کردلو، مدیر خدمات پیشین در طول تصدی این مسولیت قدردانی و برای ابوالحسن غلامی سرپرست جدید مدیریت خدمات آرزوی موفقیت نمود.

سپس ابوالحسن غلامی، سرپرست جدید مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: در هر مسئولیتی که باشم با تمام وجود کار می کنم و امیدوارم با حمایت مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، روسای محترم ادارات و همکاری کارکنان خدوم نفت و گاز گچساران برای تحقق اهداف سازمان بیش از پیش تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.