تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

آیین آزادسازی ۴۰ زندانی معسر جرائم غیرعمد

  • کد خبر : 2191
  • 04 شهریور 1400 - 16:21
آیین آزادسازی ۴۰ زندانی معسر جرائم غیرعمد
امید جنوب - آیین آزادسازی ۴۰ زندانی معسر جرائم غیرعمد سراسر استان با همت شرکت فولاد خوزستان و همکاری ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، فرصت دوباره شروع، به کسانی که ناخواسته گرفتار شدند، یعنی نجات خانواده، یعنی نشاندن‌ گل خنده بر لبانی که انتظار مدت‌هاست شادی را از آنها دریغ کرده است. هستند کسانی که در شرایطی ناخواسته اشتباهی مرتکب شدند و همین اشتباه باعث شده مسیر سرنوشت شان به سمت و سویی برود که خود و خانواده را گرفتار کرده است. در این بین شرکت فولاد خوزستان با همکاری ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان با هدف آزادسازی زندانیان معسر جرائم غیر عمد و با حضور معتمدین، اقدام به شناسایی زندانیانی کرده که در پرداخت دیون ناتوان بوده و همین شرایط، آنان را به حبس‌های طولانی کشانده است. امسال هم محرم حال و هوای دیگری داشت. شاید عزاداری‌هایمان متاثر از شیوع ویروس کرونا بود، اما شور و عشق حسینی همچنان پابرجاست و محبان مکتب اهل بیت در حریم عشق امام حسین (ع) به پا خاسته‌اند تا با معرفت و روحیه حسینی، گره از مشکلات نیازمندان باز کنند و با آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، بار دیگر مکتب آزادگی و انسان‌ساز کربلا را به نمایش بگذارند.به گزارش خبرنگار روابط عمومی، شرکت فولاد خوزستان که همواره در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود پیشگام بوده است،‌ در اقدامی خداپسندانه و به منظور گرما بخشیدن به کانون خانواده‌ی زندانیان معسر جرائم غیرعمد، اقدام به آزاد نمودن ۴۰ تَن از زندانیان نمود. امری خداپسندانه که قطعا نمودش در سلامتی کارکنان خانواده‌ی بزرگ فولاد خوزستان نمایان می‌شود.این مراسم با حضور مهران عباس زاده قائم مقام مدیرعامل در امور مجامع،‌ شرکت ها و مسئولیت های اجتماعی، سعید قاسم‌ زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، قدرت هاشم‌نیا مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان خوزستان، مجید ظاهری مدیر زندان سپیدار اهواز و جمعی از مسئولان اداره کل زندان‌های استان،‌ سوم شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار شد.سعید قاسم‌زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان، آزادسازی زندانیان معسر را امری خداپسندانه دانست و افزود: شرکت فولاد خوزستان عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را از وظایف ذاتی خود می‌داند و هر کجا که نیاز باشد، از یاری رساندن دریغ نمی‌کند. آزادسازی زندانیان معسر و بخشیدن دوباره حق زندگی، گرم شدن دوباره کانون خانواده را به همراه دارد. وی در ادامه گفت: شرکت فولاد خوزستان، سرآمد بنگاه‌های موفق اقتصادی کشور به شمار می‌آید. در کنار افتخارات منطقه‌ای و بین‌المللی، کمک به آزادسازی زندانیان معسر افتخار بزرگی برای مجموعه فولاد خوزستان است. در گذشته هم چنین اقداماتی از سوی مجموعه انجام شده است، در آینده هم با هماهنگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان روند آزادسازی ادامه دارد.قدرت هاشم‌نیا مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه خوزستان ضمن تشکر از اقدام شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: وظیفه ستاد دیه استان شناسایی زندانیانی است که ناخواسته مرتکب جرم شده‌اند و همین امر باعث گرفتاری آنان شده است. از طرفی شرایط زندانیان مالی به گونه‌ای است که تا رد مال نکنند، در بند باقی می‌مانند. پس از شناسایی افراد معسر، به کمک خیرین و سازمان‌ها و کارخانجات دیون پرداخت می‌شود و زندانیان به آغوش گرم خانواده برمی‌گردند.هاشم‌نیا در پایان گفت: یکی از شرکت‌هایی که همواره یار و یاور ستاد دیه استان بوده، فولاد خوزستان است. موفقیت‌های این شرکت فقط در عرصه‌ی صنعت خلاصه نمی‌شود. امیدواریم دیگر صنایع فعال استان، شرکت فولاد خوزستان را الگوی خود قرار دهند و در امر خداپسندانه‌ی آزادسازی زندانیان معسر مشارکت کنند.

گفتی است، طرح آزادسازی زندانیان معسر با همکاری واحد ارتباطات منطقه ای و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان خوزستان صورت گرفت‌.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.