تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7
رئیس آموزش و پرورش عشایری استان:

آموزش ۹۰ درصد مدارس عشایری خوزستان حضوری است

  • کد خبر : 3313
  • 30 شهریور 1400 - 13:01
آموزش ۹۰ درصد مدارس عشایری خوزستان حضوری است
امید جنوب - رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: براساس تصمیماتی که ابلاغ شد، آموزش در مدارس عشایری با تراکم جمعیتی زیر ۱۵ نفر، از ابتدای مهر به صورت حضوری است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، رضا فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آموزش حضوری در ۹۰ درصد مدارس عشایری خوزستان، اظهار کرد: براساس تصمیماتی که ابلاغ شد، آموزش در مدارس عشایری با تراکم جمعیتی زیر ۱۵ نفر، از ابتدای مهر به صورت حضوری است. با توجه به اینکه جمعیت اغلب مدارس عشایری ما اینگونه هستند، بنابراین ۹۰ درصد مدارس با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری بازگشایی می‌شوند.

وی در خصوص آموزش دانش آموزان کوچ‌رو ادامه داد: بخشی از دانش آموزان ما کوچ‌رو هستند که تا مستقر شدن آن‌ها ممکن است آموزش این دسته از دانش آموزان تا نیمه مهر ماه آغاز شود.

رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان با بیان اینکه از نظر تعداد مدارس، آموزش حدود ۹۰ درصد آن‌ها به صورت حضوری خواهد بود، خاطرنشان کرد: آموزش در ۱۰ درصد دیگر مدارس غیرحضوری است. برخی مدارس پرجمعیت هستند که نمی‌توان از ابتدای مهر آن‌ها را بازگشایی کرد در نتیجه بازگشایی این مدارس تدریجی و اقتضایی است.

فرامرزی در خصوص مدارس شبانه‌روزی نیز گفت: بازگشایی مدارس پرجمعیت و شبانه‌روزی به صورت تدریجی است و به نظر می رسد که از هفته سوم مهر به بعد باشد.

وی در پایان با بیان اینکه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ رسما در همه مدارس از سوم مهر آغاز می‌شود، افزود: در مناطقی که اینترنت در دسترس باشد، آموزش از طریق شبکه شاد صورت می‌گیرد و در دیگر مناطق بین دانش آموزان درسنامه توزیع می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.