تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
7
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

آمادگی نیروهای بسیج اندیمشک برای کمک به قطع زنجیره کرونا

  • کد خبر : 1733
  • 24 مرداد 1400 - 19:53
آمادگی نیروهای بسیج اندیمشک برای کمک به قطع زنجیره کرونا
امید جنوب - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به حضور سپاه در کنار مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت:به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال این بیماری ، نیروهای بسیج اندیمشک با همه توان وارد میدان شده اند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور روز یکشنبه در نشست هماهنگی مرحله جدید طرح شهید سلیمانی در حسینیه ثارالله اندیمشک افزود: در طرح شهید سلیمانی، هر پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک پایگاه بهداشت محله معرفی شده و نیروهای بسیج در قالب تیم‌های نظارتی، حمایتی و رهگیری بیماری به‌ کارگرفته می شوند.

وی با تشریح جزئیات اقدامات مجموعه بسیج در طرح شهید سلیمانی بیان کرد:در راستای این طرح ظرفیت‌های مجموعه بسیج همچنین سالن های ورزشی در اختیار طرح واکسیناسیون قرار می‌گیرد، بسیج اصناف نیز با نظارت بر بازار به اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت کمک کرده و بسیج محلات هم به بیماریابی در سطح محلات می‌پردازد.

وی اولویت رهگیری و شناسایی بیماران را برای افراد خانواده فرد بیمار عنوان کرد و گفت: نیروهای بسیج از خانواده افراد بیمار تست می گیرند و غربالگری کامل به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس انجام می شود.

کریم پور گفت: همچنین از سوی مجموعه سازندگی سپاه، بسته‌های معیشتی میان بیماران و نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی برنامه ریزی صورت گرفته برای کنترل شیوع کرونا با شدت و تلاش جهادی بیشتری در اندیمشک ادامه خواهد یافت.

وی از مردم خواست همانطور که در دوران دفاع مقدس، رزمندگان را همراهی کردند، در این جهاد ملی هم وارد عمل شده و با مسوولان همکاری کنند تا از این موج عبور کنیم.

به گفته سرهنگ کریم پور ، مشارکت حداکثری مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس بسیار مهم و ضروری است.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.